کد خبر : 1865658 | 29 دی 1401 ساعت 22:46 | 15.5K بازدید | 10 دیدگاه

مس رفسنجان: ۲ اشتباه تاریخی تکرار شد (عکس)

باشگاه مس رفسنجان به شدت نسبت به داوری دیدار با نساجی مازندران معترض است.

مس رفسنجان: ۲ اشتباه تاریخی تکرار شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی که نزدیک بود نیم فصل دوم را با ثبت یک کلین‌شیت دیگر و کسب پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران را آغاز کند، با یک تصمیم بحث‌برانگیز داوری در اعلام پنالتی، برتری را از دست داد و دروازه‌اش با همین اتفاق باز شد.

شاگردان محمد ربیعی در حالی مقابل نساجی شکست خوردند که در آخرین دقیقه نیمه اول گل محمدحسین کریم‌زاده در موقعیتی که آفساید نبود، مردود اعلام شد و در لحظات پایانی هم پنالتی بحث‌برانگیز نساجی کاری کرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

اکنون باشگاه مس رفسنجان با انتشار ویدیوی این ۲ اتفاق و اشاره به اشتباه داوری در هر دو صحنه، عنوان کرده اتفاق کاملا مشابهی با دور رفت لیگ برتر و بازی هفته اول لیگ مقابل نساجی برای آنها رخ داده و دروازه حامد لک در هر دو مسابقه روی دو پنالتی بحث‌برانگیز باز شده و برتری را از مس گرفته است.

مس رفسنجان با تیتر «تکرار باورنکردنی دو اتفاق مشترک در دیدار مقابل نساجی» عنوان کرده علاوه بر گرفتن دو پنالتی اشتباه به سود نساجی که روی کریم اسلامی رخ داد، دو گل آنها نیز که در مسابقه رفت توسط امید لطیفی و در بازی برگشت توسط محمدحسین کریم‌زاده به ثمر رسید، به اشتباه آفساید اعلام شده است.

1793270
1793271

دیدگاه‌ها