کد خبر : 1865716 | 30 دی 1401 ساعت 12:32 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

گل بازی دیروز نچسبید

لطیفی: فقط با بازی نساجی مدعی آقای گلی بودم!

امید لطیفی مهاجم جوانی است که در مسابقه روز گذشته مس مقابل نساجی تک گل تیمش را به ثمر رساند.

لطیفی: فقط با بازی نساجی مدعی آقای گلی بودم!

به گزارش “ورزش سه”،  او که توانسته در ترکیب مس جایی برای خود دست و پا کند و حتی آقای گل فصل پیش را روی نیمکت بنشاند در این باره می‌گوید: تساوی اصلا حق ما نبود و قطعا سه امتیاز بازی حق ما بود. همه از اتفاقات دیروز ناراحتیم . شما بازی را ببینید، پنالتی آنها را ببینید... 

او در خصوص قضاوت داور ادامه داد: هم بازی رفت و هم بازی برگشت دو بار به نساجی گل زدیم و داور به اشتباه گلهای ما را مردود کرد. خود من یک پنالتی هم رویم اتفاق افتاد و این روحیه را هم داشتم که دبل کنم و اگر این اتفاق می‌افتاد می‌توانستم شخصا مدعی آقای گلی باشم. تیم ما نسبت به تیم های دیگر بیشترین ضربه را خورد و قطعا اگر این اتفاقات رقم نمی خورد جایگاه ما در جدول این نبود. تیم ما امتیازات زیادی با اشتباهات داوری از دست داد که آشکارترین بازی همین دیدار بود.

1793399

این بازیکن در خصوص گلزنی در این دیدار هم می‌گوید: قبل از همه‌چیز خدا را بابت لطفی که کرده شکر می کنم قطعا گلزنی برای تیم خودم و کمک به تیمم خیلی خوشحال کننده است. انشاالله که باز هم بتوانم این اتفاق را تکرار کنم. البته راستش بازی دیروز و گلی که زدم با این اتفاقات زیاد به من نچسبید. 

وی در خصوص اینکه اخیرا بیشتر بازی می کند توضیح داد: در ابتدا از آقای ربیعی و کادرفنی تیم بابت اعتقادشان تشکر می کنم و خوشحالم که توانستم تا حدودی جواب اعتمادشان را بدهم. من‌ دنبال درخشش و شگفتی سازی هستم و قطعا تمام تلاشم را می کنم که روز به روز بهتر از قبل بشوم و بهترین خودم باشم‌.

لطیفی در پایان در مورد دیدار با گل گهر افزود: بازی بعدی قطعا خیلی برای ما مهم است و برای پیروزی به زمین می رویم و تلاش می کنیم سه امتیاز حساس بازی را بگیریم.

دیدگاه‌ها