کد خبر : 1865682 | 30 دی 1401 ساعت 03:38 | 76.3K بازدید | 21 دیدگاه

خط و نشان آنچلوتی برای رودریگو! (عکس)

ناراحتی مهاجم جوان رئال از تعویض، واکنش کارلتو را به دنبال داشت؛ هرچند مربی ایتالیایی تاکید کرد که موضوع مهمی نبوده است.

خط و نشان آنچلوتی برای رودریگو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری میهمان ویارئال بود و اگرچه در پایان 3-2 پیروز شد اما نیمه اول این دیدار را با شکست 2-0 به رختکن رفت.
به همین دلیل در دقایق ابتدایی نیمه دوم، کارلو آنچلوتی دست به دو تعویض زد و دنی سبایوس و مارکو آسنسیو را به جای تونی کروس و رودریگو به زمین فرستاد.
تعویض‌های این مربی باتجربه ایتالیایی خیلی زود نتیجه داد و رئال یک دقیقه بعد روی پاس سبایوس، توسط وینیسیوس جونیور به گل رسید.

1793338
بعد از این گل بود که عکاسان تصویری از آنچلوتی ضبط کردند که انگشت اشاره‌اش را به شکلی تهدید آمیز رو به رودریگو گرفته بود و به نظر می رسید در حال تذکر دادن موضوعی به مهاجم برزیلی است. در حالی که رودریگو در هنگام خروج از زمین اعتراضی نکرده بود و تنها از چهره اش مشخص بود که چندان از این تعویض راضی نیست. به همین دلیل عجیب بود که چرا آنچلوتی مشغول مواخذه او است.
اما کارلتو در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی تاکید کرد که این اتفاق مهم رخ نداده و تنها به این مهاجم جوان یادآور شده است که بعد از خروج از زمین و قبل از نشستن روی نیمکت، باید با او دست بدهد!
"رودریگو تعویض شد زیرا او کمی خسته شده بود و من نمی خواستم ریسک کنم. او با من دست نداد و فکر می کنم فراموش کرد. فکر نمی کنم این حرکت او دلیلی داشت. من به او گفتم که وقتی تعویض می‌شود، فراموش نکند که با من دست بدهد."
 

دیدگاه‌ها