کد خبر : 1865686 | 30 دی 1401 ساعت 09:34 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

طلوع کیان:

برای صعود به پلی‌آف هم‌قسم شده‌ایم

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: تمام اعضای تیم برای صعود به پلی‌آف هم‌قسم شده‌اند.

برای صعود به پلی‌آف هم‌قسم شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، هفته نوزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور چهارشنبه، 28 دی با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اردکان، تهران (دو دیدار)، رامسر، مریوان و مشهد پیگیری ‌شد.

علیرضا طلوع کیان، سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهرداری گنبد اظهار داشت: این برد را به همه هواداران اردکانی تیم تقدیم می‌کنیم که علی‌رغم نتايج ضعیف هفته‌های گذشته بازهم پرشور ما را حمایت کردند.

طلوع‌کیان با بیان اینکه ایفاسرام اردکان در سال اول تیمداری قرار دارد، اظهار داشت: جای خوشحالی دارد که مسئولان باشگاه در باخت‌ها ما را تنها نگذاشتند و ما را حمایت کردند. خدا را شکر روند تیم خیلی مناسب و مساعد است.

وی با اشاره به اینکه بازی امروز یک نبرد سنگین و خیلی خوبی بود، گفت: همه بازیکنان تیم ایفاسرام هم‌قسم شدند که تمام تلاش خود را برای صعود به پلی‌آف به کار ببرند.

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان افزود: در مجموع از روند تیم راضی هستم، اما آنچه دلم می‌خواست هنوز محقق نشده است که امیدواریم با اعتماد به نفس بازیکنان روند صعودی داشته باشیم و اتفاقات خوبی را برای مردم اردکان رقم بزنیم. ما بازی دور رفت را به شهرداری گنبد واگذار کرده بودیم، بنابراین برد امروز خیلی ارزشمند است.

دیدگاه‌ها