کد خبر : 1865723 | 30 دی 1401 ساعت 13:01 | 26.3K بازدید | 27 دیدگاه

انبار باروت ریکاردو جرقه تدارکات را کم داشت

ویدئو: پر ساپینتوی عصبی به پر دانشگر گرفت!

خشم سرمربی همیشه پر‌جنب‌وجوش استقلال در کنار زمین این بار دامن‌گیر عضو تدارکات تیمش شد.

ویدئو: پر ساپینتوی عصبی به پر دانشگر گرفت!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، نبردی انتقامی برابر سپاهان را واگذار کرد تا دست این تیم از کم کردن فاصله با پرسپولیس صدرنشین کوتاه شود.

از همان دقایق اولیه مسابقه مشخص بود که ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال، برای برتری در این مسابقه انگیزه و انتظار بسیار زیادی دارد و اصلا دلش نمی‌خواهد یک بار دیگر مغلوب ژوزه مورایس شود.

ریکاردو که تن صدایی متفاوت از سایر حاضرین در ورزشگاه داشت و هر لحظه که اراده می‌کرد، دورترین بازیکنان تیمش را هم با یک فریاد بلند از وظایف شان آگاه می‌کرد، در طول بازی یک بار با اکرمی، داور مسابقه، وارد چالش شد و روی اعتراض به یکی از تصمیمات این داور، با کارت زرد مواجه شد تا در ادامه بازی و به خصوص نیمه دوم با احتیاط بیشتری در کنار زمین حاضر باشد.

اما اعلام خطای پنالتی روی شهریار مغانلو پس از برخورد سیاوش یزدانی با این بازیکن آن هم در دقایق اضافی بازی، ساپینتو را به نقطه جوش رساند.

1793394

درست در همین لحظات و در اوج عصبانیت ساپینتو و دستیارانش از تصمیم داور، یک اتفاق جالب باعث شد تا تمام خشم ساپینتو، دامن یکی از اعضای تدارکات تیمش را بگیرد. ماجرا از این قرار بود که محمد دانشگر، بازیکن فصل گذشته استقلال که رابطه خوبی با اعضای کادر تیم استقلال داشت، درست در میان خشم و هیاهوی منطقه فنی نیمکت استقلال، از عضو تدارکات تیم استقلال یک بطری آب خواست و بعد از اینکه تدارکات آبی‌ها خواسته دانشگر را برآورده کرد، ساپینتو به شدت به او معترض شد و با همان مدل از خشمی که پیشتر دامن روی ماتا را در بازی مقابل هوادار گرفته بود، با او برخورد کرد و از او خواست کاری با بازیکن حریف نداشته باشد و برگردد روی نیمکت بنشیند.

ویدئو: 270363

هرچند این موضوع با خونسردی خاص دانشگر و تبعیت عضو تدارکات استقلال از دستور سرمربی، ابعاد بیشتری پیدا نکرد اما بدون شک یکی از اتفاقات جالب توجه و به جا مانده از این مسابقه پرحاشیه و جنجالی بود.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها