کد خبر : 1865738 | 30 دی 1401 ساعت 13:45 | 8.2K بازدید | 4 دیدگاه

صلاح: لیورپول با هر تیمی در آن بودم فرق دارد

محمد صلاح، ستاره لیورپول، می‌گوید این تیم با همه تیم‌های دیگری که در آن بازی کرده فرق دارد و از این شرایط سخت عبور خواهد کرد.

صلاح: لیورپول با هر تیمی در آن بودم فرق دارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که تمامی افتخارات ممکن را تحت هدایت یورگن کلوپ در چند فصل اخیر به دست آورده در فصل 23-2022 با مشکل جدی مواجه شده و شرایط چندان خوبی ندارد. 
آنها با معضل بزرگی به نام مصدومیت روبرو هستند و تعدد بازیکنان مصدوم این تیم کار را برای کادر فنی سخت کرده است. شاگردان کلوپ در حال حاضر در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار دارند و 10 امتیاز با رده چهارم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارند. 
این باعث شده که شانس حضور آنها در لیگ قهرمانان فصل آینده با خطر جدی روبرو باشد اما صلاح اطمینان دارد که آنها می‌توانند از این روزهای سخت عبور کنند و شرایط را تغییر دهند. 

1754739


این ستاره مصری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول اظهار داشت:« همانطور که قبلا گفتم، ما گروه بسیار خوبی داریم. من در سه یا چهار تیم هم بودم و می‌توانم بفهمم که تفاوت لیورپول با دیگر تیم‌ها چقدر است. ما گروهی باورنکردنی از بازیکنان داریم.»
او با اشاره به ارتباط خوب بین بازیکنان در این تیم اضافه کرد:« ما همیشه سعی داریم به بازیکنان جوان کمک کنیم و بازیکنان باتجربه همیشه تلاش می‌کنند شرایط را آرام کنند و به بقیه هم توصیه می‌کنند که نگران نباشند. هرچند این کار سخت است چون ما در شرایط دشواری قرار داریم اما فکر می‌کنم از این وضع عبور خواهیم کرد و روزهای بهتری را رقم می‌‎زنیم.»
 

دیدگاه‌ها