کد خبر : 1865844 | 30 دی 1401 ساعت 23:23 | 42.5K بازدید | 32 دیدگاه

گواردیولا: اینطور باشیم آرسنال نابودمان می‌کند

یک روزنامه انگلیسی گزارشی از جزئیات اتفاقاتی که بین دو نیمه دیدار دیشب منچسترسیتی و تاتنهام در رختکن سیتیزن‌ها گذشت منتشر کرد.

گواردیولا: اینطور باشیم آرسنال نابودمان می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب در حالی موفق شد تاتنهام را 4-2 شکست بدهد که در نیمه اول 2-0 عقب افتاده بود و در نیمه دوم با بازگشتی بزرگ ورق را برگرداند و به پیروزی دست یافت.

وقتی بازیکنان سیتی در دقایق پایانی نیمه اول دو بار شاهد باز شدن دروازه‌شان بودند انتظار داشتند با رفتن به رختکن شاهد عصبانیت شدید گواردیولا بوده و با عتاب او مواجه شوند. روزنامه ایندیپندنت می‌گوید درحالی که سیتیزن‌ها وارد تونل ورزشگاه شده و به سمت رختکن می‌رفتند علاوه بر ناراحتی می‌شد نگرانی از واکنش پپ را هم در چهره‌شان دید.

اما روزنامه ایندیپندنت در گزارش امشب خود جزئیات دقیقی از آنچه در رختکن سیتی گذشت را منتشر کرده و می‌گوید بر خلاف انتظار گواردیولا با آرامش به مدت پانزده دقیقه رختکن تیمش را اداره می‌کند و همین باعث می‌شود سیتیزن‌ها در نیمه دوم بازگشتی بزرگ را رقم بزنند.

1793587

این گزارش حاکی است گواردیولا با ورود به رختکن صحبت هایش را هیجان‌زده شروع می‌کند اما هیجان او چیزی نیست که بازیکنان سیتی با آن غریبه باشند. ایندیپندنت تاکید می‌کند که گواردیولا بر خلاف کنفرانس‌های خبری‌اش در چند بازی اخیر سیتی در رختکن تیمش با بازیکنان بدون استرس صحبت کرده و رفتار چالشی نداشت.

پپ از بازیکنانش می‌خواهد در نیمه دوم به آنچه در نیمه اول گذشت واکنش نشان بدهند. او می‌گوید از نحوه بازی بازیکنان سیتی در اواخر نیمه اول به هیچ وجه راضی نیست.

مهم‌ترین بخش صحبت‌های بین دو نیمه گواردیولا خطاب به بازیکنان سیتی از دید ایندیپندنت این جمله‌ها است:" ما تیمی هستیم که انگار همیشه خوشحال است و از همه چیز راضی است. من نمی‌خواهم الکی‌خوش باشیم. می‌خواهم آرسنال را شکست بدهیم. اگر مثل این نیمه بازی کنید آرسنال نابودمان می‌کند. می‌خواهم کل سازمان تیم در نیمه دوم واکنش نشان بدهد نه فقط بازیکن‌ها".

1793589

منچسترسیتی روز یکشنبه با ولورهمپتون بازی می‌کند و سپس در جام حذفی به مصاف آرسنال می‌رود. شاگردان پپ روز 15 فوریه هم در لیگ برتر در یک بازی بسیار حساس مهمان آرسنال هستند، دیداری که نقش بسیار مهمی در تعیین تکلیف قهرمانی این فصل لیگ برتر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها