کد خبر : 1865861 | 01 بهمن 1401 ساعت 08:12 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

نگاه مدعیان جهانی به تیم کشتی جوانان ماست

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است با توجه به قهرمانی این تیم در رقابت های جهانی بلغارستان، تمامی توجه و تمرکز مدعیان به عملکرد تیم ما در جهانی امسال خواهد بود.

نگاه مدعیان جهانی به تیم کشتی جوانان ماست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حمید باوفا با تاکید بر اینکه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور فقط بخشی از چرخه انتخابی این تیم بود به گفت: نفرات برتر این مسابقات باید همچنان در ادامه روند انتخابی و گزینشی تیم حوانان در رویدادهای مختلف حضور یابند و توان و شایستگی خود را نشان دهند. بدین ترتیب هیچ تضمینی برای مدعیان و تصاحب دوبنده تیم ملی جوانان برای آنان نیست.

وی افزود: تلاش من و همکارانم در کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان از ابتدای حضورمان در این عرصه این بود که به استان‌ها و مدال‌آوران سال قبل رده نوجوانان و جوانان توجه کافی شود که در همین راستا به آنان سهمیه حضور در مسابقات کشوری هم داده شد. بدین ترتیب می‌توان از تمامی داشته‌ها و استعدادهای موجود بهترین استفاده را کرد و در نهایت عصاره این پتانسیل ارزشمند با حضور در اردوهای آماده سازی مهیای درخشش در میادین بین المللی خواهند شد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان با اشاره به برنامه‌های این تیم گفت: چندین تورنمنت داخلی و خارجی در دستور کار ماست که بعد از آن مسابقات جام شاهد و سپس جام تختی را برای فرنگی کاران جوان در نظر گرفته‌ایم. روند کار ما کاملاً مشخص و مدون است و مطمئناً در نهایت بهترین‌ها با گذر از فیلتر اردوهای متعدد و رقابت قهرمانی آسیا، برای رقابت‌جهانی انتخاب می‌شوند.

باوفا خاطر نشان کرد: تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در مسابقات جهانی بلغارستان قهرمان شد و طبیعتاً امسال نگاه مدعیان کشتی دنیا به تیم ما بیشتر است. ما هم با تمام توان و تلاش سعی داریم تمرکز خودمان را روی مسابقات جهانی و کسب بهترین نتیجه در این آوردگاه بزرگ بین المللی داشته باشیم. در نهایت باید گفت که تمامی میادین و مسابقات پیش رو، فقط و فقط در راستای رسیدن به اوج آمادگی کمی و کیفی کشتی گیران برای درخشش در مسابقات جهانی در نظر گرفتخه خواهد شد.

وی در پایان به آغاز اردوهای فرنگی کاران جوان پس از جام شاهد اشاره کرد و گفت: طبق برنامه از بهمن ماه ۲ مرحله اردوی آماده سازی را استارت می زنیم که این تمرینات تا پیش از تعطیلات نوروز در نظر گرفته شده است. با تمام وجود بر آن هستیم تا نفرات برتر و شایسته ای را برای حضور در مسابقات جهانی پیش رو آماده کنیم و در واقع شاهد ظهور کشتی‌گیران جوانی باشیم که آینده تیم ملی بزرگسالان را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ می‌سازند.

دیدگاه‌ها