کد خبر : 1865883 | 01 بهمن 1401 ساعت 10:34 | 33.4K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش‌ها به جریمه 15 امتیازی: زلزله در یوونتوس!

تصمیم فدراسیون فوتبال ایتالیا برای کسر 15 امتیاز از یوونتوس واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

واکنش‌ها به جریمه 15 امتیازی: زلزله در یوونتوس!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که همیشه یکی از باشگاه‌های بزرگ و البته جنجالی فوتبال ایتالیا بوده بار دیگر با شرایط دشواری روبرو شده است. 
آنها پیش از این به دلیل تخلفات صورت گرفته از سوی مدیران این باشگاه تجربه سقوط به سری B را داشته‌اند و هرچند این بار جریمه آنها به سنگینی دفعه قبل نیست اما می‌تواند شرایط را به شکل قابل توجهی برای این تیم دشوار کند. 
فدراسیون فوتبال ایتالیا شب گذشته اعلام کرد که این باشگاه به دلیل تخلف در ثبت سود سرمایه در خرید و فروش بازیکنان مجرم شناخته شده و 15 امتیاز از این تیم کسر خواهد شد. 
این تصمیم در حالی گرفته شده که این تیم پس از روزهای سختی که در ابتدای فصل داشت، توانسته بود شرایط را برای خودش بهبود ببخشد و به رتبه‌های بالاتر نزدیک شود و حتی شانس قهرمانی هم داشته باشد. 
این تصمیم و جریمه سنگین از سوی مدیران فوتبال ایتالیا واکنش بسیاری از رسانه‌های بزرگ اروپایی را به همراه داشت. روزنامه انگلیسی دیلی میل در این باره نوشت:« یوونتوس رکورد جدیدی را در سقوط آزاد به ثبت رساند.»

1793640

روزنامه سان با اشاره به نام یک فیلم معروف ایتالیای اظهار داشت:«سرقت ایتالیایی! یوونتوس به دلیل تخلف در نقل و انتقالات با کسر 15 امتیاز روبرو شد. پاراتیچی به مدت 2.5 سال محروم شد.»
روزنامه میرر هم با اشاره به اتفاقات قبلی و سابقه این باشگاه اضافه کرد:«یوونتوس با 15 امتیاز در لیگ ایتالیا جریمه شد. آنها حالا وارد رسوایی جدیدی شده‌اند.»
روزنامه اسپانیایی مارکا به شوک وارد شده به فوتبال ایتالیا اشاره کرد و نوشت:«زلزله در فوتبال: جریمه 15 امتیازی برای یوونتوس»

1793642

موندو دیپورتیوو هم از این تصمیم فدراسیون فوتبال ایتالیا ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: «محرومیت برای یوونتوس درس عبرت دیگران است، 15 امتیاز کم شد!»

دیدگاه‌ها