کد خبر : 1865902 | 01 بهمن 1401 ساعت 12:37 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

جنگ شش امتیازی: این بازی حکم مرگ و زندگی دارد

در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال دو تیم گیتی پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان به مصاف هم می‌روند.

جنگ شش امتیازی: این بازی حکم مرگ و زندگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیستم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران روز یکشنبه دوم بهمن‌ماه با هفت دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد و تهران پیگیری خواهد شد.

از نظر جایگاه دو تیم در جدول، مسابقه این هفته شهر اصفهان حساسیت زیادی برای دو تیم دارد، زیرا گیتی‌پسند (9 برد، 27 امتیاز و رتبه هشتم) و ایفاسرام اردکان (9 برد، 27 امتیاز و رتبه نهم) به مصاف یکدیگر می‌روند. مسابقه دور رفت دو تیم سه بر دو به سود اصفهان به پایان رسید و شاگردان سعید عقیلی این هفته به دنبال تکرار برتری خود برابر حریف هستند، اما نباید فراموش کنیم که تیم ایفاسرام با دور رفت متفاوت است و مربی جوان تیم ملی والیبال ایران هدایت آن را برعهده دارد.

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی نیز این هفته میزبان راه‌یاب ملل مریوان است. دیداری که اگر شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب فاتح سه امتیازی آن شوند و لبنیات و پیکان نیز برابر حریفان مغلوب شوند، از نظر تعداد برد و امتیاز دو تیم شهداب و لبنیات مساوی خواهند شد، اما صدر جدول به شهداب نمی‌رسد، زیرا میانگین ست‌های نماینده آمل کمتر است.

شهداب با 14 برد و 39 امتیاز در رتبه سوم جدول است و راه‌یاب ملل با هشت برد و 21 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. دیدار دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود راه‌یاب به پایان رسید و شهدابی‌ها این هفته و پس از هشتاد روز انتظار در اندیشه جبران این نتیجه با امتیاز میزبانی هستند.

دیدگاه‌ها