کد خبر : 1866027 | 01 بهمن 1401 ساعت 21:25 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

یوسفی: کارت زرد اول برای آقا طالب بود

گفت و گو با بازیکن نفت آبادان که از اخراج فرار کرد!

در یک‌ اقدام عجیب در بازی صنعت نفت داور بجای فردین یوسفی به ریکانی کارت نشان داد.

گفت و گو با بازیکن نفت آبادان که از اخراج فرار کرد!

به گزارش " ورزش سه"، فردین یوسفی هافبک جوان تیم فوتبال صنعت نفت در بازی روز گذشته با فولاد، درگیر حاشیه‌ای عجیب شد. او در دقیقه ۸۱ خطایی روی بازیکن حریف انجام داد. همان لحظه طالب ریکانی، کاپیتان طلایی‌پوشان به دلیل اینکه بازی زود انجام نشود، ضربه‌ای به توپ وارد کرد که داور به او کارت زرد نشان داد و فولادی‌ها گمان کردند که سلطانی، قاضی میدان به یوسفی کارت داده است.

درست ۱۰ دقیقه بعد، یوسفی در میانه میدان خطایی را انجام داد که با کارت زرد داور جریمه شد. موضوعی که اعتراض بازیکنان فولاد را به همراه داشت که چرا این بازیکن اخراج نشده است. یوسفی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: راستش در صحنه اول طالب ریکانی به توپ ضربه‌ زد، منکر اینکه من خطا کردم نمی‌شوم اما داور به ریکانی‌ کارت داد، این دیگر تقصیر من نیست، تصمیمی‌ است که داور گرفت و در دقیقه ۸۱ اتفاق افتاد و ۱۰ دقیقه پس از آن داور یک کارت به من نشان داد‌.

او در خصوص اعتراض بازیکنان تیم حریف برای اینکه باید اخراج می‌شد و طالب ریکانی به داور گفت که او کارت زرد گرفت تا یوسفی‌ اخراج نشود، گفت: آقا طالب بزرگ همه‌ ما است، در آن صحنه هم به داور گفت که خودش کارت زرد گرفت چون خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کردند، من یک کارت داشتم و بعد از این اخطار باید اخراج می‌شدم در صورتی که اینگونه نبود.

یوسفی هم‌چنین در مورد جدال با فولاد در دربی خوزستان گفت: ما به دنبال پیروزی بودیم اما به نظرم همین که مقابل تیم بزرگ و پرمهره فولاد توانستیم یک امتیاز بگیریم و در خانه خود نبازیم، کار بزرگی انجام دادیم.

این بازیکن در رابطه با عدم کسب برد در ۵ هفته متوالی گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم، اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم موفق به شکست حریفان بشویم، البته در چند هفته اخیر، خیلی از  بازیکنانمان‌ را به خاطر محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم اما امیدوارم در هفته‌های آینده جبران کنیم.

یوسفی در پایان درباره بازی با آلومينيوم اراک افزود: من با آقای منصوریان مدتی در آلومینیوم حضور داشتم، آن‌ها تیم و شهر خوبی دارند، بازی حساسی پیش رو داریم و باید برد را از این بازی شروع کنیم.

1793837

دیدگاه‌ها