کد خبر : 1866051 | 01 بهمن 1401 ساعت 23:10 | 92.6K بازدید | 15 دیدگاه

پیغام سرمربی PSG برای النصر عربستان

کریستف گالتیه، سرمربی پاری‌سن ژرمن، اعلام کرد که کیلور ناواس در بازی آینده در ترکیب اصلی این تیم حضور خواهد داشت.

پیغام سرمربی PSG برای النصر عربستان

به گزارش ورزش سه، پس از مصدومیت دیوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی تیم فوتبال النصر، منابع خبری مختلف از پیشنهاد این باشگاه عربستانی به کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری‌سن ژرمن، خبر دادند.

با این حال، کریستف گالتیه، سرمربی پاری‌سن ژرمن، در جدیدترین اظهارات خود، به صورت غیرمستقیم با جدایی دروازه‌بان کاستاریکایی خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی جاری مخالفت کرد.

گالتیه در اظهاراتی که توسط شبکه RMC Sport فرانسه منتشر شد، اعلام کرد که ناواس در دیدار روز دوشنبه پاری‌سن ژرمن مقابل پایس د کسل در جام حذفی فرانسه، دروازه‌بان اصلی این تیم خواهد بود.

او سپس گفت: امیدوارم در جام حذفی فرانسه روند خوبی داشته باشیم و به مسیرمان ادامه بدهیم تا کیلور ناواس در تعداد مسابقات بیشتری شرکت کند و برای هر شرایط اضطراری‌ای آماده باشد.

گالتیه با تاکید بر اینکه با توجه به سطح بالای مسابقات در فصل جاری، همه بازیکنان باید از آمادگی کامل برخوردار باشند، گفت: فصل گذشته پاری سن ژرمن 14 امتیاز از نزدیکترین رقبای خود فاصله داشت اما شرایط در فصل جاری متفاوت است و رقبا امتیازات زیادی جمع آوری کرده‌اند و به سرعت ما را تعقیب می‌کنند؛ بنابراین همه ما باید در بهترین شرایط قرار داشته باشیم.

دیدگاه‌ها