کد خبر : 1866087 | 02 بهمن 1401 ساعت 09:43 | 60.7K بازدید | 19 دیدگاه

پیام واضح ستاره تمام نشدنی رئال: من برگشتم!

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، بار دیگر در حال بازگشت به روزهای اوج خودش است.

پیام واضح ستاره تمام نشدنی رئال: من برگشتم!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش مودریچ در جام جهانی 2022 قطر در ترکیب تیم ملی کرواسی باعث شد که این تیم تا مرحله نیمه نهایی پیش برود و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند. 
اگر فرهنگ لغات کلمات فوتبالی را جستجو کنید مطمئنا نام و تصویر این بازیکن را در آن خواهید دید، چرا که او بدون شک جایگاه خاصی در تاریخ فوتبال دنیا دارد. 
او که در چند روز اخیر برای بهبود شرایط و کمی استراحت از ترکیب رئال کنار گذاشته شده بود، گلی تماشایی و باورنکردنی از بیرون محوطه جریمه در آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید به ثمر رساند. 

1761882

این هافبک کروات نگاهی به دروازه‌ای که لونین در آن قرار گرفته بود انداخت و سپس برای امتحان کردن شانسش با پای راست درنگ نکرد تا دروازه او را باز کند و مورد تشویق و تحسین هم تیمی‌هایش قرار بگیرد. 
او این گل تماشایی و زیبا را با تمجید از خودش و همچنین ضربه خوبی که به توپ زده بود جشن گرفت و جمله‌ای را مطرح کرد که به درستی تمامی دفعاتی که به توپ ضربه می‌زند را شرح می‌داد:«شاید به نظر برسد که کار تمام شده اما من برگشتم!»
بازگشت مودریچ به ترکیب رئال مادرید می‌تواند کمک زیادی به کارلو آنچلوتی در دیدارهای دشوار و فشرده پیش‌رو در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری باشد.

دیدگاه‌ها