کد خبر : 1866119 | 02 بهمن 1401 ساعت 11:58 | 16.2K بازدید | 8 دیدگاه

جانشین اوسپینا برای مدت 6 ماه انتخاب شد

گلر بوکاجونیورز، مانع از هم‌تیمی شدن ناواس و رونالدو

تیم فوتبال النصر برای عقد قراردادی 6 ماهه با آگوستین روسی سنگربان بوکاجونیورز به توافق رسید.

گلر بوکاجونیورز، مانع از هم‌تیمی شدن ناواس و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر برای انتخاب جانشین داوید اوسپینا، با آگوستین روسی، سنگربان آرژانتینی بوکاجونیورز به توافق رسید و این بازیکن قرار است ظرف 48 ساعت آینده و برای عقد قراردادی 6 ماهه، به این تیم بپیوندد.

روزنامه الاقتصادیة با اعلام این خبر نوشت مدیران باشگاه النصر پس از قبول پیشنهاد بوکاجونیورز برای پرداخت 1.4 میلیون دلار در دو قسط، برای انتقال روسی به توافق رسیدند.

این گلر 28 ساله که بیشتر دوران ورزشی خود را در بوکاجونیورز سپری کرده، قرار است به عنوان جانشین اوسپینا معرفی شود که به دلیل شکستگی آرنج در دیدار برابر الشباب، تحت عمل جراحی قرار گرفت و نزدیک به 3 ماه را از میادین به دور خواهد بود.

1793996

پیش از این، اخباری درخصوص مذاکرات النصر با کیلور ناواس سنگربان باتجربه پاری‌سن‌ژرمن منتشر شده بود و مدیران باشگاه عربستانی تمایل داشتند تا این گلر باتجربه را به خدمت بگیرند و او یک‌ بار دیگر با رونالدو هم تیمی شود که در نهایت این اتفاق رخ نداد و آگوستین روسی قرار است از دروازه النصر محافظت کند.

این تیم سعودی امروز در شرایطی با الاتفاق دیدار خواهد کرد که انتظار می رود کریستیانو رونالدو از ابتدا در ترکیب النصر به میدان برود.