کد خبر : 1866181 | 02 بهمن 1401 ساعت 16:16 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

لژیونرها؛

یاران بردیا در سرازیری: تسلیم برابر دومین غول ترکیه

تورشاد در یک جدال تقریباً تقریباً یک‌طرفه مقابل زراعت بانک شکست خورد.

یاران بردیا در سرازیری: تسلیم برابر دومین غول ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، بیشترین تعداد لژیونر والیبال ایران در این فصل از رقابت‌ها به لیگ ترکیه اختصاص دارد؛ جایی که یک ستاره سابق و دو بازیکن فعلی تیم ملی والیبال ایران، یعنی سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت، به ترتیب در ترکیب تیم‌های فنرباغچه، گالاتاسرای و تورشاد به میدان می‌روند.

بردیا سعادت بعد از چند فصل پر فراز و نشیب به نظر می‌رسد حالا یک انتخاب درست انجام داده و در تیم ترکیه‌ای تورشاد روزهای آرام و خوبی را سپری می‌کند. سعادت یکی از بهترین بازیکنان سوپرلیگ ترکیه در هفته‌های اخیر بود و تیمش نیز نتایجی فراتر از حد انتظار کسب کرده است.‌ روند خوبی که ستاره ایرانی نقش کلیدی و مهمی در آن داشته است.

با این حال، در بازی قبلی مقابل هالک بانک بالاخره ترمز یاران بردیا سعادت کشیده شد و تورشاد برابر نیمیر عبدالعزیز و هم‌تیمی‌هایش شکست خورد. در همین راستا تورشاد امروز در دومین بازی دشوار پیاپی خود مقابل زراعت بانک قرار گرفت و مقابل این غول والیبال ترکیه نیز کار را واگذار کرد. تورشاد در این بازی به ترتیب با نتایج 25-23، 25-16 و 25-16 شکست خورد تا در همان رده ششم جدول باقی بماند.

1794077

ستاره ایرانی تورشاد در این بازی نیز نمایش نسبتاً خوبی را از خود ارائه داد و موفق شد 12 امتیاز برای تیمش کسب کند. اما این عملکرد به جلوگیری از شکست تیم ترکیه‌ای کمک نکرد.

دیدگاه‌ها