کد خبر : 1866244 | 02 بهمن 1401 ساعت 21:37 | 19.3K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت یونایتد با اولین گل مدافع آرژانتینی (عکس)

اولین گل لیساندرو مارتینز آرژانتینی برای منچستریونایتد در لیگ برتر در مقابل صدرنشین لیگ، آرسنال، به ثمر رسید.

بازگشت یونایتد با اولین گل مدافع آرژانتینی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیساندرو مارتینز که به همراه تیم ملی کشورش آرژانتین در قطر جام جهانی را فتح کرده بود با اینکه در هفته‌های گذشته به دلیل عملکردش در ترکیب یونایتد با انتقادهایی مواجه شده بود امشب در ورزشگاه امارات گل مهمی برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

از قضا گل دوم منچستریونایتد مقابل آرسنال که توسط لیساندرو به ثمر رسید اولین گل این مدافع آرژانتینی برای شیاطین سرخ در لیگ برتر بود.

منچستریونایتد در بازی امشب ابتدا با گل مارکوس رشفورد پیش افتاد ولی آرسنالی‌ها خیلی زود پاسخ دادند و توسط انکتیا کار را به تساوی کشاندند تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد. در نیمه دوم آرسنالی‌ها بودند که خیلی زود با شوت ساکا به گل رسیدند اما 6 دقیقه بعد نوبت لیساندرو مارتینز بود تا اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند و کار را به تساوی بکشاند.

1794183
1794184
1794185

منچستریونایتد در دقیقه 59 صاحب یک کرنر شد و اریکسن توپ را روی دروازه آرسنال فرستاد. اشتباه رمزدیل دروازه‌بان آرسنال در دفع توپ باعث شد توپ در بهترین موقعیت برای لیساندرو قرار بگیرد و او از روی خط شش قدم با ضربه سر توپ را از سالیبا هم عبور داده و دروازه آرسنال را باز کند.

دیدگاه‌ها