کد خبر : 1866347 | 03 بهمن 1401 ساعت 13:47 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

رونمایی از گزینه های میزبان فینال جام حذفی

سازمان لیگ فوتبال بنا به شرایط بازی‌ها از میان چند ورزشگاه ،‌میزبان فینال جام حذفی را انتخاب خواهد کرد.

رونمایی از گزینه های میزبان فینال جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال وارد مرحله یک هشتم نهایی شده است. قرعه کشی این مرحله امروز با حضور 16 تیم باقیمانده برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند.

در این بین میزبان یا میهمان مسابقات تا نیمه نهایی بر اساس قرعه انتخاب می‌شود اما بازی فینال جام حذفی همچون سال‌های قبل در زمین بی‌طرف خواهد بود.

انتخاب ورزشگاه میزبان فینال مسابقات جام حذفی بستگی به این دارد که کدام تیم‌ها به فینال آمده‌اند و ورزشگاه خانگی آن‌ها نباید باشد. با این حال سازمان لیگ چند گزینه برای برگزاری فینال دارد.

امیرحسین روشنک مسئول برگزاری جام حذفی در این باره گفت: «در آیین نامه پیش بینی کردیم که میزبان حذفی باید قرعه کشی شود. در مرحله بعد قرعه‌کشی می کنیم. اولویت اول و دوم داریم. از بهترین استادیوم‌های کشور چه به لحاظ امکانات و زیرساخت و چه به لحاظ ظرفیت استفاده می‌کنیم. استادیوم آزادی، نقش جهان، یادگار امام، شهدای فولاد، امام رضا(ع) مشهد و یکی دو ورزشگاه دیگر را مد نظر داریم.»

او افزود: «با توجه به اینکه ورزشگاه پارس شیراز آماده نشده، آن را از لیست ورزشگاه‌های میزبان جام حذفی خارج کردیم. ورزشگاه تازه تاسیس کرمان که احتمالا تا پایان لیگ آماده می شود را بین گزینه‌های جام حذفی قرار دادیم.»

دیدگاه‌ها