کد خبر : 1866349 | 03 بهمن 1401 ساعت 13:57 | 18.9K بازدید | 25 دیدگاه

چه قدر زود دوسال گذشت

برای میناوند، این خاک هنوز سرد نیست

خیلی زود دومین سالگرد از دست رفتن مهرداد میناوند ستاره بزرگ فوتبال ایران فرا رسید، ستاره‌ای که اواخر عمرش آبی‌ها را هم در کنار خود دید.

برای میناوند، این خاک هنوز سرد نیست

به گزارش "ورزش سه"، کاش این دربی برگزار نمی شد، کاش 22 دی ماه سال 99 هیچ وقت برای اهالی فوتبال فرا نمی‌رسید تا دربی برگزار شود و مهرداد میناوند و علی انصاریان مهمان برنامه اینترنتی نمی‌شدند تا کرونای منحوس که آن روزها در کوچه و پس کوچه ها و هر کوی و برزنی جولان می داد، این دو ستاره بزرگ ایران را غافلگیر نمی‌کرد.

خبرهای خوبی از ستاره نه‌چندان دور فوتبال ایران و محله سی متری جی قبل از کوچ همیشگی میناوند به گوش می رسید، دوباره در روز 9 آذر که سالروز تولدش در 45 سالگی بود ازدواج کرده بود و آن مهرداد قدیمی در رفتار و نوع گویشش با کری‌های افراطی را در شبکه‌های اجتماعی نمی‌دیدیم، مهردادی که  قبل از معروف شدن در کوچه پس کوچه‌های خیابان شبیری ، محله آذری و کوچه خمار باغی در سی متری جی،‌ معرفت از سر و رویش می‌بارید و دردوران اوجش هم همان معرفت برای دیگر رفقاش خرج می‌کرد، در عین ناباوری و بعد از بازگشت از برنامه اینترنتی تحلیل دربی به همراه علی انصاریان درگیر بیماری سخت و منحوس کرونا شد. بیماری که قرار بود هم او و هم علی انصاریان را از ما بگیرد و ما را در ماتمی بزرگ فرو ببرد.

1567149

دو سال از آن روز لعنتی می گذرد و خیلی زود سالروز از دست رفتن ستاره شماره  25 فرا رسید. هفت بهمن، قرار است همه از ساعت 10:30 دقیقه صبح، در آرامگاه هنرمندان کنارت باشند و کیلومترها دورتر پرسپولیس, عشق دوران کودکی، به مصاف فولاد در خوزستان برود.

دیدگاه‌ها