کد خبر : 1866359 | 03 بهمن 1401 ساعت 14:23 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال - ملوان، بازی دو بازیکن در هاله ای از ابهام

اسقلال – ملوان در روزهای پایانی هفته جاری در استادیوم آزادی تهران و شاید در حضور تماشاگران، برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته دوم دور برگشت خواهند بود.

استقلال - ملوان، بازی دو بازیکن در هاله ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دور رفت بعد از شکست دو بر صفر در برابر سپاهان، به استقبال دیدار با ملوان رفت و در استادیوم سیروس قایقران فقید این تیم را با نتیجه 3-1 شکست داد و این بار باید در استادیوم آزادی پذیرای شاگردان مازیار زارع باشد و باز هم آبی‌ها دیدار با سپاهان را با شکست پشت سر گذاشتند.

در هیچ یک از دیدارها بعد از جام جهانی استقلال با نفرات کامل به میدان نرفته و این به خاطر مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان کلیدی آبی‌ها است. در تمرین امروز استقلال آن‌طور که در تصاویر منتشر شده در کانال رسمی باشگاه استقلال پیداست، علاوه بر سید حسین حسینی که تمرین نکرد، دو بازیکن دیگر به صورت اختصاصی تمرین کردند. محمد حسین مرادمند و مهدی مهدی پور. با این شرایط حضور این دو بازیکن در مصاف با ملوان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. محمد حسین مرادمند در بازی با مس رفسنجان مصدوم شد و چند هفته‌ای است که در ترکیب تیم به میدان نمی‌آید. اگر عدم حضور این مدافع در ترکیب تیم استقلال قطعی شود، با توجه به کنار گذاشتن سیاوش یزدانی، استقلال باز هم بدون بازیکن ذخیره در پست مدافع میانی به میدان خواهد آمد. استقلال، اما در پست هافبک دفاعی بازیکن به اندازه کافی دارد و غیبت مهدی مهدی پور نمی‌تواند خیلی برای ریکاردو ساپینتو دغدغه بر‌انگیز باشد، به خصوص که روزبه چشمی به ترکیب تیم بر می گردد.

دیدگاه‌ها