کد خبر : 1866399 | 03 بهمن 1401 ساعت 19:40 | 98.6K بازدید | 38 دیدگاه

رویای این هوادار پی‌اس‌جی به واقعیت تبدیل شد

نمی‌توانم روی پای امباپه تکل بزنم، عاشقش هستم!

مدافع حریف امشب پی‌اس‌جی در جام حذفی فرانسه یکی از اولتراهای هوادار تیم پاریسی است و می‌گوید برایش باورکردنی نیست که قرار است روی پای کیلیان امباپه تکل برود.

نمی‌توانم روی پای امباپه تکل بزنم، عاشقش هستم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فرانسه به مصاف تیمی دسته‌ششمی به نام پی دو کسل می‌رود. با تصمیم کریستوف گالتیه، مسی در این مسابقه پی‌اس‌جی را همراهی نمی‌کند. ولی دیگر ستاره‌های این تیم مثل امباپه و نیمار مقابل تیم ناشناخته فرانسوی به میدان خواهند رفت.

روزنامه لوپاریزین امروز به اتفاق جالبی اشاره کرد که در بازی امشب برای یکی از مدافعان پی دو کسل رخ خواهد داد. الکسیس زمیاک 34ساله امشب مقابل تیمی خواهد ایستاد که بازیکنانش را به شدت ستایش می‌کند. چرا که او یکی از هواداران متعصب و از اولتراهای پاری‌سن‌ژرمن است.

1794510

زمیاک که به عنوان دفاع وسط در تیم دسته‌ششمی پی دو کسل بازی می‌کند، فوتبالیستی آماتور است و زندگی‌اش را از کار کردن به عنوان تکنیسین برق تأمین می‌‌‌کند. او امشب باید مقابل ستاره‌هایی بازی کند که بارها با حضور در سکوی اولتراها در ورزشگاه پارک دو پرنس تشویقشان کرده است. زمیاک می‌گوید هنوز باورش نمی‌شود که قرار است مقابل تیم رویاهایش به میدان برود و از این می‌ترسد که بازیکنان محبوبش را مصدوم کند.

این مدافع تیم پی دو کسل در گفت‌وگو با لوپاریزین گفت: "باورم نمی‌شود. اگر امباپه بخواهد به ما گل بزند، واقعا باید روی پایش تکل بروم یا نه؟ وقتی فکر می‌کنم، به خودم می‌گویم کیلیان قرار است به زودی در چمپیونزلیگ با بایرن مونیخ بازی کند. شرایط عجیبی است. من قبل از بازی امشب هیچ استرسی ندارم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم. این بازی‌ای است که تا آخر عمر فراموشش نخواهیم کرد."

1794511

مدافع آماتور پی دو کسل می‌گوید دو سال پیش به جامعه اولتراهای پاری‌سن‌ژرمن پیوسته است، چرا که معتقد است فوتبال را باید با شور و هیجان دنبال کرد، نه به عنوان یک سرگرمی. یک اولترای خوش‌شانس که امشب مقابل الگوهای بزرگ فوتبالی‌اش بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها