کد خبر : 1866413 | 03 بهمن 1401 ساعت 20:21 | 41.7K بازدید | 31 دیدگاه

علاقه لیورپول به وینگر یووه: وقت جدایی است فدریکو

بعد از جریمه سنگین پانزده‌امتیازی یوونتوس، باشگاه‌های اروپایی فرصت را برای شکار ستاره‌های این تیم مناسب دیده‌اند.

علاقه لیورپول به وینگر یووه: وقت جدایی است فدریکو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه یوونتوس به دلیل تقلب در گزارش‌های مالی و تخطی از قوانین مالی فوتبال با کسر پانزده امتیاز جریمه شد، باشگاه‌های بزرگ اروپایی که مدت‌ها بود به بعضی از ستاره‌های یووه علاقه داشتند، فرصت را برای شکار آنها مهیا دیده‌اند. فدریکو کیه‌زا یکی از این ستاره‌هاست.

در ایتالیا کالچیومرکاتو خبر داد که باشگاه لیورپول این ستاره ایتالیایی را هدف گرفته و از همین حالا تماس با مدیر برنامه‌های او را آغاز کرده است. این رسانه می‌گوید یورگن کلوپ به سبک بازی کیه‌زا علاقه دارد و معتقد است او به عنوان وینگر راست می‌تواند جانشین خوبی برای محمد صلاح باشد.

1794535

بر اساس این گزارش، یوونتوس تمایلی به از دست دادن کیه‌زا ندارد؛ ولی اگر پیشنهادی 60میلیون یورویی از لیورپول برسد، ممکن است در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

یورگن کلوپ برای محمد صلاح ارزش و احترام زیادی قائل است، ولی او از عملکرد اخیر این ستاره مصری راضی نیست و به این نتیجه رسیده که حضور ستاره‌ای که بتواند رقیبی برجسته برای او باشد، می‌تواند هم به لیورپول و هم به صلاح کمک کند.

مسئله دیگر این است که بر اساس شایعاتی در رسانه‌های فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن ممکن است تابستان آینده برای جذب محمد صلاح و انتقالش به پاریس دست به کار شود. در این شرایط لیورپول به جذب ستاره‌ای مثل کیه‌زا نیاز مبرم خواهد داشت.

1794536

دیدگاه‌ها