کد خبر : 1866437 | 04 بهمن 1401 ساعت 00:31 | 23.4K بازدید | 6 دیدگاه

داور می توانست با مدافع اینترمیلان مهربان تر باشد

اخراج بحث‌برانگیز اشکرینیار به خاطر فن رزمی

مدافع اینترمیلان در نیمه اول بازی با امپولی با دریافت کارت قرمزی بحث برانگیز از زمین اخراج شد.

اخراج بحث‌برانگیز اشکرینیار به خاطر فن رزمی

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار اینتر و امپولی با تساوی بدون گل به پایان رسید و اخراج میلان اشکرینیار مهمترین اتفاق آن بود که باعث شد شاگردان سیمونه اینزاگی با یک یار کمتر، کار سختی در 45 دقیقه دوم داشته باشند.

مدافع 27 ساله اینتر در دقیقه 40 بازی امشب مقابل امپولی با دریافت کارت قرمز (کارت زرد دوم) از زمین بازی اخراج شد.

او که در دقیقه 25 اولین کارت زرد بازی را از آنتوان راپوئانو دریافت کرده بود، در آخرین دقایق نیمه اول و در تلاش برای دفع توپ، موجب برهم خوردن تعادل بازیکن حریف شد که قصد زدن ضربه سر را داشت. داور بازی این حرکت اشکرینیار را خطا تشخیص داده و با کارت زرد دوم به استقبالش رفت تا او را از زمین اخراج کند.

1794575

مدافع اهل اسلواکی اینتر که به شدت از تصمیم داور عصبانی بود با چهره ای بهت زده زمین بازی را ترک کرد. او معقتد بود که در صحنه یاد شده که بیشتر به یک حرکت رزمی شبیه بود، برخوردی با بازیکن امپولی نداشته است. در ویدیوی مربوط به این صحنه مشخص است که اشکرینیار با گوشه پای خود به توپ ضربه می زند و اگر پایش برخوردی هم به سر بازیکن حریف داشته، شدت آن به حدی نبوده که به اخراجش منجر شود.

به هر ترتیب مدافع اینتر با نارضایتی و عصبانیت زمین بازی را ترک کرد تا تیمش در نیمه دوم ده نفره بازی کند. اشکرینیار که طی روزهای اخیر با موضوع پیوستن به پاری سن ژرمن مورد توجه رسانه ها قرار گرفته بود حالا با اخراج عجیبش دوباره سوژه رسانه‌ها شده است.

1794573
1794574

دیدگاه‌ها