کد خبر : 1866507 | 04 بهمن 1401 ساعت 13:02 | 7.1K بازدید | 6 دیدگاه

استقلال خوزستان و پورموسوی، تکرار یک تجربه شیرین

استقلال خوزستان در هفته های اخیر رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تبدیل به تیم بهتری شده است.

استقلال خوزستان و پورموسوی، تکرار یک تجربه شیرین

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از تساوی بدون گل در برابر چادرملو در هفته چهاردهم لیگ یک 3 مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشت که دو پیروزی در دور برگشت رقم خورده است. این نشان می‌دهد، سیروس پورموسوی با توجه به نفراتی که در نیم فصل به ترکیب اضافه کرده توانسته نقاط ضعف تیمش را شناسایی و آنها را برطرف کند و ادامه این روند موجب می‌شود، استقلال خوزستان به طور جدی مدعی صعود به لیگ برتر و  حتی قهرمانی شود.

نکته جالب در مورد عملکرد استقلال خوزستان در سه هفته اخیر این بوده که دو پیروزی در خانه حریفان به دست آمده و این به منزله جبران امتیازاتی است که آبی های شهر اهواز در دور رفت از دست داده بودند و مدام حتی در خانه در برابر حریفان به نتیجه مساوی دست پیدا می‌کردند. سیروس پورموسوی که سرمربیگری در استقلال خوزستان در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است، خاطرات روزهای حضور در این تیم به عنوان دستیار عبدالله ویسی را هیچ گاه از یاد نخواهد برد. فصلی که منجر به قهرمانی آنها در لیگ برتر شد و در ادامه عبدالله ویسی راهی تیم سپاهان شد.

حالا سیروس پورموسوی در قامت سرمربی تیم استقلال خوزستان به دنبال تکرار این اتفاق شیرین این‌بار در لیگ یک است. قهرمانی یا کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ یک و بازگرداندن تیم محبوب اهوازی ها به لیگ برتر هم یک اتفاق بزرگ برای فوتبال این شهر خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که آیا در هفته های پیش رو استقلال خوزستان به شروع خوب خود در دور برگشت لیگ برتر ادامه خواهد داد یا نه.

مروری خواهیم داشت بر نتایج استقلال خوزستان در سه هفته اخیر لیگ یک:

*استقلال خوزستان 2 – خوشه طلایی صفر 
*آرمان گهر صفر – استقلال خوزستان 2 
*شهرداری همدان – استقلال خوزستان 1

دیدگاه‌ها