کد خبر : 1866535 | 04 بهمن 1401 ساعت 16:16 | 20.5K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش مارکا

دیپای و پیکه رفتند اما بارسا هیچ بازیکنی نمی‌خرد

باشگاه بارسلونا با وجود بازنشستگی جرارد پیکه و انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو، به دلیل محدودیت‌های مالی قادر به خرید بازیکن در زمستان نیست.

دیپای و پیکه رفتند اما بارسا هیچ بازیکنی نمی‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، در باشگاه بارسلونا بدبینی مفرطی نسبت به خرید بازیکن در انتقالات زمستانی وجود دارد و تقریبا به این اطمینان رسیده اند که قادر به جذب بازیکن در این مقطع نیستند.

1794716

 بارسا در تابستان بیش از 150 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرد و هر طور بود توانست نام آنها را وارد فهرست کند ولی در زمستان محدودیت پرداخت دستمزد به قدری است که حتی با وجود بازنشستگی جرارد پیکه و جدایی ممفیس دیپای که برای بودجه دستمزدهای باشگاه سود 15 تا 20 میلیون یورویی داشت، نمی تواند هیچ بازیکنی را جانشین آنها کند. بارسا قصد خرید گونچالو گِدِش را داشت ولی او به بنفیکا رفت. خرید بروزوویچ از اینتر نیز به همین دلیل منتفی شد.

1793473

مارکا در این رابطه نوشت که لالیگا در مقابل درخواست‌های بارسلونا مقاومت کرده و حاضر نیست به این باشگاه مجوز خرید بازیکن بدهد مگر اینکه چند بازیکن دیگر خود را از فهرست خارج کند. ژاوی اخیرا تاکید کرد که اگر بتوانند بازیکن جدید بخرند، خوشحال خواهد شد ولی با همین تیم فعلی نیز قادر به رقابت برای کسب جام های بزرگ هستند.

دیدگاه‌ها