کد خبر : 1866768 | 05 بهمن 1401 ساعت 20:25 | 38.1K بازدید | 3 دیدگاه

میلان به دنبال جذب مهاجم مغضوب مورینیو

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند میلان مذاکرات با آاس رم برای جذب نیکولو زانیو را آغاز کرده و احتمال انتقال این ستاره ایتالیایی به روسونری بالاست.

میلان به دنبال جذب مهاجم مغضوب مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اعلام شد نیکولو زانیولو، مهاجم ایتالیایی رم، با نظر ژوزه مورینیو در فهرست فروش این باشگاه قرار گرفته است.

چند رسانه ایتالیایی امروز مدعی شدند میلان با پیشنهادی رسمی خواهان جذب زانیولو در ماه ژانویه شده و مذاکرات دو باشگاه به مراحل پیشرفته رسیده است.

مورینیو قرار گرفتن زانیولو در فهرست فروش تیمش را تایید کرد، ولی گفته بود تا کنون پیشنهادی برای او دریافت نشده است. اما بر اساس گزارش‌های امروز، میلان در روزهای اخیر مشغول مذاکره با مدیران جالوروسی بوده و امروز پیشنهادی رسمی به این باشگاه ارائه داده است.

1795068

کالچیومرکاتو می‌گوید میلان مایل است مهاجم ایتالیایی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. البته با این گزینه که در پایان فصل با پرداخت 20 تا 22میلیون یورو او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

رسانه‌های انگلیسی اما از مذاکرات هم‌زمان تاتنهام با رم برای به خدمت گرفتن نیکولو زانیولو خبر می‌دهند. بر اساس این گزارش‌ها، تاتنهام با پیشنهادی 30میلیون یورویی خواهان جذب زانیولو است، ولی به نظر می‌رسد مهاجم ایتالیایی شخصا تمایل دارد فوتبالش را در ایتالیا دنبال کند. از احتمال پیوستن زانیولو به لیورپول هم صحبت شده بود. گفته می‌شود یورگن کلوپ به سبک بازی این مهاجم ملی‌پوش ایتالیا علاقه دارد.

دیدگاه‌ها