کد خبر : 1866775 | 05 بهمن 1401 ساعت 21:37 | 69.6K بازدید | 53 دیدگاه

لورن، ستاره سابق آرسنال:

توپ طلاهای آینده را اودگارد درو می‌کند

یکی از ستاره‌های سابق آرسنال با ستایش از کاپیتان این روزهای تیم، مارتین اودگارد، می‌گوید او به زودی صاحب توپ طلا خواهد شد.

توپ طلاهای آینده را اودگارد درو می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا در فصل جاری حاکم بلامنازع لیگ برتر انگلیس بوده‌اند و هفته‌ها است که صدر جدول را به خود اختصاص داده‌اند. مارتین اودگارد، هافبک 24ساله نروژی، که در تیم آرتتا بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بندد یکی از ستون‌های مهم و کلیدی موفقیت توپچی‌ها بوده است.

درحالی‌که اودگارد در خط میانی بازی می‌کند و نقش فرمانده مرکز میدان را بر عهده دارد، او تا این لحظه بهترین گلزن توپچی‌ها در لیگ برتر بوده و 8 گل به ثمر رسانده است. او پنج پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داده است.

1795078

یکی از ستاره‌های سابق آرسنال که در تیم مشهور سال‌های گذشته توپچی‌ها موسوم به شکست‌ناپذیران حضور داشت و هواداران همچنان به او علاقه زیادی دارند، امروز به ستایش از اودگارد پرداخت. این ستاره سابق آرسنال لورئانو مایر کامرونی است که آرسنالی‌ها از او به عنوان لورن یاد می‌کنند.

لورن در یک مصاحبه گفت مارتین اودگارد به زودی توپ طلا را تصاحب خواهد کرد و ارزشی بالغ بر 250 میلیون یورو پیدا خواهد کرد. او در یک مصاحبه گفت: "اودگارد بازیکن ارزانی نبود ولی او با پیراهن آرسنال آن‌قدر درخشان بوده که به نظرم ما او را ارزان خریدیم. مارتین اگر به پیشرفت فعلی‌اش ادامه بدهد در آینده 150 میلیون یورو یا حتی 250 میلیون یورو ارزش پیدا می‌کند."

ستاره سابق آرسنال در ادامه گفت: "شک ندارم اودگارد بزرگ‌ترین جایزه‌های فردی فوتبال را به دست می‌آورد از جمله توپ طلا. و البته عملکرد خوب تیم به او برای رشد کردن کمک کرده و خواهد کرد. اگر آرسنال امسال قهرمان لیگ برتر شود و سال آینده در چمپیونزلیگ خوب کار کند معتقدم اودگارد همه را به این نتیجه می‌رساند که او یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا است."

1795079
لورن، زمانی که پیراهن آرسنال را به تن می‌کرد

اودگارد در سال 2021 از رئال مادرید به آرسنال پیوست. در آن زمان کمتر هوادار آرسنال گمان می‌کرد این هافبک نروژی بعد از گذشت مدتی کوتاه به فرمانده اصلی تیم تبدیل شود.

دیدگاه‌ها