کد خبر : 1866790 | 06 بهمن 1401 ساعت 00:46 | 16.1K بازدید | 38 دیدگاه

برائیس مندس، اخراجی پرحاشیه بازی بارسا-سوسیداد

برائیس مندس، هافبک سوسیداد، بعد از ۷ دقیقه پرحاشیه با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا تیمش مقابل بارسا ۱۰نفره شود.

برائیس مندس، اخراجی پرحاشیه بازی بارسا-سوسیداد

به گزارش "ورزش سه"، سوسیداد امشب در دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری میهمان بارساست و شرایط برای این تیم در همان نیمه اول با اخراج برائیس مندس دشوارتر هم شد.
مندس پیش از اینکه در دقیقه ۴۰ کارت قرمز دریافت کند، در متن دو صحنه جنجالی دیگر هم بود. ابتدا در دقیقه ۳۳، او در برخورد با روبرت لواندوفسکی وانمود کرد که ستاره لهستانی بارسا با ضربه آرنج او را مضروب کرده است، اما داور چنین اعتقادی نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.
یکی دو دقیقه بعد خود مندس که در میانه زمین توپ را در اختیار داشت، با آرنج ضربه‌ای به صورت پدری زد که با توجه به اتفاقی بودن آن، داور جریمه‌ای برای هافبک سوسیداد در نظر نگرفت.
اما در دقیقه ۴۰ برائیس مندس خطایی مرتکب شد که داور چاره‌ای جز نشان دادن کارت قرمز نداشت. او که برای تصاحب توپ روی پای سرخیو بوسکتس رفته بود، با کف پا ضربه‌ای محکم به مچ پای حریف زد که می‌توانست باعث مصدومیت او شود. خسوس خیل مانسانو، داور بازی، ابتدا مندس را با کارت زرد جریمه کرد. اما بعد از  استفاده از VAR نظرش را تغییر داد و با نشان دادن کارت قرمز، برائیس مندس را اخراج کرد تا سوسیداد ۵۰ دقیقه سخت را در نوکمپ پیش رو داشته باشد.

1795131
1795132

دیدگاه‌ها