کد خبر : 1866814 | 06 بهمن 1401 ساعت 09:43 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی: باید خیلی زود این بازی را فراموش کنیم

کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد معتقد است اندیشه‌های کادر فنی و تمرکز کافی، رمز پیروزی‌مان مقابل فولاد سیرجان بود.

مهدوی: باید خیلی زود این بازی را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست‌ویکم مسابقات والیبال لیگ برتر با هفت دیدار در شهرهای گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان، رامسر و مریوان پیگیری ‌شد. تیم‌های پاس گرگان، پیکان تهران، شهداب یزد، نیان الکترونیک خراسان، شهرداری گنبد، هورسان رامسر و مس رفسنجان در دیدارهای این هفته مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

مهدی مهدوی، کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد درمورد پیروزی مقابل تیم فولاد سیرجان در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: فکر می‌کنم در مقابل تیم فولاد سیرجان بازی خوب و با برنامه‌ای انجام دادیم، همچنین طبق نکاتی که کادرفنی به بازیکنان گفته بودند به ویژه در قسمت‌های دفاعی عملکرد خیلی خوبی از خومان نشان دادیم و در نهایت با یک بازی بسیار خوب توانستیم برنامه‌های مدنظر کادرفنی را به اجرا بگذاریم.

او درباره عملکرد بازیکنان تیم شهداب یزد مقابل تیم فولاد سیرجان، افزود: در سیرجان و در مقابل تماشاگران بازی کردن، کمی سخت است اما با تکیه بر بازیکنان با تجربه توانستیم فشارها را مهار کنیم و تسلط لازم را برای پیروزی به دست آوریم و در پایان با یک برد ارزشمند از زمین مسابقه خارج شویم، همچنین بابت این پیروزی به مجموعه شهداب تبریک می‌گویم.

1795171

کاپیتان تیم شهداب یزد درخصوص بازی هفته آینده برابر پیکان در شهر یزد، تصریح کرد: در هفته آینده یک بازی سخت مقابل تیم پیکان در یزد داریم و باید این بازی را فراموش کنیم و با یک ریکاوری درست، خودمان را برای رقابت برابر تیم پیکان آماده کنیم، امیدوایم در آن بازی هم با یک عملکرد درخشان به موفقیت دست یابیم.

دیدگاه‌ها