کد خبر : 1866854 | 06 بهمن 1401 ساعت 14:14 | 68.5K بازدید | 76 دیدگاه

حضور روزبه در خط دفاعی و بازگشت رضاوند

ترکیب استقلال برابر ملوان اعلام شد

ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته تا از روزبه چشمی در خط دفاعی استفاده کند و رضاوند به جمع نفرات اصلی بازگشته است.

ترکیب استقلال برابر ملوان اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر از امروز آغاز می شود و استقلال چاره ای جز پیروزی برابر ملوان ندارد. دو شکست بد موقع برابر تراکتور و سپاهان باعث شده تا آبی ها از صدر جدول فاصله بگیرند و چیزی جز کسب سه امتیاز در بازی امروز، تیم ساپینتو را بیش از قبل با مشکل مواجه خواهد کرد.

سرمربی استقلال تصمیم گرفته است تا از روزبه چشمی در پست مدافع وسط استفاده کند و خبری از عارف غلامی نیست. ضمن اینکه آرش رضاوند به جمع نفرات اصلی بازگشته است.

* کاپیتان استقلال همچنان به دلیل مصدومیت از میادین به دور خواهد بود و علیرضا رضایی امروز نیز وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده دارد. پس از اشتباه مرگبار روی گل نخست سپاهان، حالا رضایی در تلاش است تا این موضوع را جبران کند.

* با کنار گذاشته شدن سیاوش یزدانی، ساپینتو ترجیح داده تا به جای استفاده از زوج غلامی و سیلوا، از روزبه چشمی در خط دفاعی استفاده کند. او امروز در کنار سیلوا بازی می کند. ضمن اینکه با بازگشت روزبه به ترکیب اصلی، او بازوبند کاپیتانی را بر دست می بندد.

* در روزهایی که کوین یامگا به عنوان مدافع راست به میدان می رفت، استقلال عملکرد بهتری داشت. او امروز به این پست بازگشته و جانشین حردانی شده است. در سمت چپ نیز سرمربی پرتغالی همچنان اعتقاد دارد که سلمانی باید به میدان برود.

* امید حامدی فر که در دیدار قبل خوب و موثر ظاهر شد، امروز دوباره نیمکت نشین شده تا سعید مهری در کنار زبیر نیک نفس از ابتدا به میدان بروند. آرش رضاوند نیز مصدومیت را پشت سر گذاشته و مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

* استقلال در این بازی نیازمند پیروزی است و ساپینتو باید با تمام قوا به میدان برود. وینگرهای بوشهری آبی پوشان می توانند امروز پس از چند بازی، یک بار دیگر در کنار هم به میدان بروند.

* ارسلان مطهری تنها امید گلزنی استقلال در روزهای اخیر است و امروز نیز تنها گزینه خط حمله تیم ساپینتو به شمار می رود.

ترکیب استقلال برای بازی با ملوان:
علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

دیدگاه‌ها