کد خبر : 1866871 | 06 بهمن 1401 ساعت 16:22 | 33.6K بازدید | 1 دیدگاه

باخت غیرمنتظره در گنبد؛

شوک به سردار و تیمش: هیچکس فکرش را نمی‌کرد

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی در شهر گنبد برگزار شد و در این مسابقه که در پنج ست ادامه یافت، سایپا در مصاف با سریک سه بر دو به پیروزی رسید.

شوک به سردار و تیمش: هیچکس فکرش را نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سریک ست نخست را با نتیجه 25 بر 22 به نفع خود به پایان رساندند اما در ست دوم 17 بر 25 مغلوب سایپا شدند تا این دیدار برای مشخص شدن برنده به ست چهارم کشیده شود.

در ست سوم سریک بار دیگر بازی را به دست گرفت و 25 بر 15 سایپا را شکست داد اما در ست چهارم این شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا بودند که نتیجه را به نفع خود تغییر داده و 25 بر 22 سریک را مغلوب خود کردند.

در ست سرنوشت‌ساز پنجم دو تیم برای پیروزی تلاشی مستمر داشتند و سریک که تا امتیاز 11 بر 7 از حریف پیش بود در نهایت با امتیاز 15 بر 13 مغلوب سایپا شد تا تماشاگران پرشمار این مسابقه شاهد بردی غیرمنتظره در گنبد باشند.

در هر دو دیدار رفت و برگشت این دو تیم در مرحله مقدماتی، سریک موفق به شکست سه بر صفر حریف شده بود و در این دیدار سایپا انتقام دو شکست پیشین را از حریف گرفت و یک گام به قهرمانی نزدیک شد.

شاگردان نیلوفر حجتی که به دنبال جبران شکست خود برابر حریف هستند در مسابقه روز سه‌شنبه یازدهم بهمن ماه و در دیدار پایتخت تلاش خود را برای شکست سایپا خارج از خانه صرف خواهند کرد.

1795272

هاجر نجاتی‌زاده و اکرم ابوالقاسم به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری در این مسابقه حضور داشتند و زینب حقی داور اول و معصومه اسمعیل‌زاده داور دوم این دیدار بودند.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و دیدارهای رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها به صورت تک بازی روز جمعه 21 بهمن به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد تا تیم‌های اول تا سوم سال 1401 مشخص شوند.

دیدگاه‌ها