کد خبر : 1866900 | 06 بهمن 1401 ساعت 18:31 | 14.3K بازدید | 4 دیدگاه

انتظار این پیروزی پرگل را داشتیم

مهری: اخبار و انتقادات را می‌خوانم و استفاده می‌کنم

هافبک استقلال می گوید که هنوز سیزده بازی دیگر مانده و چیزی تمام نشده است.

مهری: اخبار و انتقادات را می‌خوانم و استفاده می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری روز فوق العاده ای را برابر ملوان سپری کرد. هافبک آبی ها در این دیدار موفق شد 2 پاس گل به هم تیمی هایش بدهد و چند پاس خوب را نیز در اختیار آنها قرار داد و ستاره تیمش در پیروزی چهار بر صفر برابر ملوان بود.

مهری در پایان این دیدار گفت: از برد با اختلاف زیاد تیممان خیلی خوشحالم. امروز توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. خدا را شکر می کنم. امروز روز همه بچه هایمان بود و من نیز روز خوبی داشتم.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتظار پیروزی با اختلاف چهار گل را داشت یا نه، گفت: واقعیت این است که بله. همه عزممان را جزم کرده بودیم. حتی بین 2 نیمه آقای ساپینتو گفتند ان‌شاءالله 2 گل دیگر بزنیم و اختلاف را افزایش دهیم.

هافبک استقلال درباره اینکه با فاصله پیش آمده با صدر جدول، هنوز به قهرمانی امیدوار است یا خیر، اظهار داشت: فاصله که زیاد است. من قبلا گفته ام، بازی به بازی جلو می رویم. ان‌شاءالله جبران کنیم. هنوز 13 هفته دیگر باقی مانده و چیزی تمام نشده است.

او درباره تأثیر حضور هواداران در کسب این پیروزی گفت: حضور هواداران خیلی تأثیرگذار است. امیدوارم ادامه دار باشد. همیشه حمایت هواداران باعث دلگرمی ما می شود.

ویدئو: 270840

مهری در پاسخ به این سوال که بازی های او با واکنش هواداران و انتقاد آنها همراه بوده است، گفت: به نظر من انتقاد می تواند سازنده باشد، اگر از انتقادات خوب استفاده کنیم. توهین خیر ولی من اصلا مشکلی با انتقاد سازنده ندارم. اکثر اخبار را نیز می خوانم ولی اینگونه نیست که روحیه ام را از دست بدهم و از آن استفاده می کنم.

ستاره امروز آبی ها همچنین در مورد وضعیت سیاوش یزدانی پاسخ داد: والله من اطلاع کاملی از این داستان ندارم. امیدوارم اگر مشکلی هست، حل شود. اگر هم قصد جدایی دارد، موفق باشد. چون بازیکن فوق العاده ای است.

مهری در پایان درخصوص اینکه چقدر امیدوار است فرم خوب امروز را حفظ کند، گفت: بازی به بازی پیش می رویم. ان‌شاءالله همین روند ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها