کد خبر : 1866901 | 06 بهمن 1401 ساعت 18:35 | 17.7K بازدید | 6 دیدگاه

نیازمند: فوتبال ما نیاز به این اتفاق داشت

دروازه‌بان سپاهان از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها ابراز خوشحالی کرد.

نیازمند: فوتبال ما نیاز به این اتفاق داشت

به گزارش "ورزش سه"، سید پیام نیازمند در پایان دیدار نساجی و سپاهان عنوان کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی خیلی سختی بود چراکه مقابل تماشاگران در ورزشگاه وطنی به زمین می‌رفتیم و هواداران این تیم جو خیلی خوبی درست می‌کنند، اما خدا را شکر سه امتیاز سخت را گرفتیم.

او درباره جدایی رشید مظاهری از سپاهان پس از نیمکت‌نشینی ابراز کرد: پُست ما طوری است که شانس به یک نفر می‌رسد و یک نفر فقط بازی می‌کند. این اتفاق برای تیم‌هایی که دو گلر سطح بالا دارند، می‌افتد و برای یکی خوب و برای دیگری بد می‌شود. این اتفاق هم در سپاهان افتاد.

ویدئو: 270850

دروازه‌بان سپاهان در خصوص اینکه بازی مقابل تماشاگران نساجی استرس داشت یا خیر، ابراز کرد: نه، اصلا. ما خیلی خوشحال بودیم که پس از مدت‌ها مقابل هواداران بازی می‌کنیم. خیلی دلتنگ بودیم که دوباره تماشاگران را در ورزشگاه دیدیم و خوشحال‌تر هستیم که هفته آینده برابر طرفداران خودمان به زمین می‌رویم. فوتبال ما نیاز به این اتفاق داشت و نبود تماشاگران خیلی لطمه می‌زد. ان‌شاالله بازگشت تماشاگران کاری کند تا لیگ را با جذابیت بیشتری پیش ببریم.

نیازمند به شانس قهرمانی سپاهان در این فصل اشاره کرد و گفت: امیدوار به قهرمانی هستیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. زمان زیادی داریم و باید بازی به بازی پیش برویم.

دیدگاه‌ها