کد خبر : 1866958 | 07 بهمن 1401 ساعت 08:10 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

دوئل‌های سخت، جایی که استقلال ملوان را برد

استقلال در برابر ملوان ارائه‌گر بازی خوبی بود و در نهایت برتری خود را با 4 گل جشن گرفت. در روزی که دروازه‌اش را هم بسته نگه داشت.

دوئل‌های سخت، جایی که استقلال ملوان را برد

به گزارش "ورزش سه"، می‌شود گفت استقلال اولین بار بعد از جام جهانی بود که این‌قدر خوب بازی کرد. یک تیم موقعیت‌ساز که این بار قدر بیشتر موقعیت‌های ایجادشده را دانست. 8 امتیاز عقب ماندن از پرسپولیس و بازگشت تماشاگران به سکوها راهی جلوی پای مردان ریکاردو ساپینتو باقی نگذاشت، جز ارائه یک بازی انتحاری و یک نتیجه خوب. با این حال، دلیل برد آبی‌پوشان در بازی با ملوان را می‌شود در این تصاویر دید. جایی که از مدافع گرفته تا مهاجم برای توپ‌گیری از ملوانی‌ها تلاش کردند و حتی سر خود را جلوی توپ گذاشتند.

تلاش استقلال برای توپ گیری و گردش توپ حتی در بازی با تراکتور در جام حذفی که استقلال دو بر یک برنده شد، دیده نشد و استقلال بیشتر توپ‌های دوم را به حریف می‌داد. اما در بازی با ملوان، همان‌طور که اشاره شد، همه آبی‌ها تلاش می‌کردند در دوئل‌های فیزیکی برنده باشند. نتیجه آن شد که استقلال 4-0 برنده شد و به روزهای خوب خود برگشت. استقلال اگرچه 4 گل به تیم ملوان زد، نه یک تیم مدعی، اما نباید فراموش کرد، ملوان در هفته‌های اخیر به یک تیم خوب تبدیل شده بود. تیمی که نمی‌باخت و به نتایج خوبی هم دست یافت. از امتیازگیری از سپاهان گرفته تا شکست تیم خوب پیکان. مصاف با ملوان یک درس خوب در سایه کسب سه امتیاز برای شاگردان ریکاردو ساپینتو داشت. اینکه در صورت برتری در دوئل‌های فیزیکی و تلاش برای تصاحب توپ می‌توانند در گردش آن هم موفق عمل کنند و از همه مهم‌تر هیچ تیمی توپ را به‌راحتی به استقلالی‌ها نخواهد داد.

1795388
1795389
1795390

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها