کد خبر : 1867223 | 08 بهمن 1401 ساعت 13:37 | 7.3K بازدید | 6 دیدگاه

در دربی شمال جبران خواهیم کرد؛

عذرخواهی مدافع ملوان از مردم انزلی

پدرام قاضی‌پور، بازیکن ملوان، می‌گوید تلاش می‌کنند تیم‌‌شان را جمع کنند و باخت سنگین به استقلال را در این هفته جبران کنند.

عذرخواهی مدافع ملوان از مردم انزلی

به گزارش "ورزش سه"، پدرام قاضی‌پور، مدافع ملوان پس از شکست سنگین به استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ابتدا گفت: هر تیمی روز خوب و بد دارد و ما فکر نمی‌کردیم چنین اتفاقی بیفتد. بعد از گل اول شیرازه تیم ما پاشید و روز بد ما بود. هر تیمی در طول فصل چنین روزهایی دارد.

او در مورد گل به خودی‌اش بیان کرد: نمی‌شد آن توپ را هیچ کاری کنیم چون توپ در نیمه بود و ضدحمله خوردیم. من به ارسلان مطهری خوردم و توپ اتفاقی به پشت گردنم خورد و وارد دروازه شد. از مردم انزلی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم جبران کند.

مدافع ملوان در مورد داوری گفت: نمی‌دانم چرا بازی‌های استقلال و پرسپولیس را به آقای سیدعلی می‌دهند. آقای مازیار هم گفت. در صحنه گل اول حتی می‌توانست خطا بگیرد چون با ارسلان برخوردی داشتیم و حتی داور چند ثانیه صبر کرد و بعد از آن گل را اعلام کرد. داور بیشتر برای استقلال سوت می‌زد. ما هم یک گل زدیم ولی آن را نگرفت و می‌توانست روند بازی تغییر کند.

او در پایان گفت: اینطور نیست که بگوییم با این باخت همه چیز تغییر می‌کند. ما تیم‌مان را جمع و جور می‌کنیم و همه چیز با بردن نساجی در این هفته عوض می‌شود. روند کلین‌شیت‌های‌مان خوب بود ولی خراب شد. بازی با نساجی دربی شمال است و هواداران‌مان هم به ورزشگاه می‌آیند و انشاالله بتوانیم از مردم انزلی دلجویی کنیم.

1795829

دیدگاه‌ها