کد خبر : 1866992 | 07 بهمن 1401 ساعت 12:52 | 4.7K بازدید | 4 دیدگاه

نود دقیقه بدون رفاقت و یادآوری

حساس‌ترین بازی امروز لیگ در مسجدسلیمان

شاگردان رضا عنایتی که از ابتدای فصل تا کنون زیر نظر سه سرمربی مختلف فعالیت کرده‌اند، امروز از ساعت ۱۶ میزبان تیم سابق سرمربی جدیدشان خواهند بود.

حساس‌ترین بازی امروز لیگ در مسجدسلیمان

به گزارش “ورزش سه”، نفت مسجد سلیمان فصل را با رضا مهاجری شروع کرد و با وجود کسب نتایج نه چندان خوب پس از جام جهانی نیز با وی ادامه داد، اما استمرار ناکامی‌ها برای زردپوشان مسجد سلیمان راه ادامه همکاری با این مربی اصالتا مشهدی را غیرممکن ساخت. پس از جدایی مهاجری از جمع نفتی‌ها ابراهیم اشکش مربی بومی استان خوزستان هدایت نفت MIS را به عهده گرفت. توپ اما در شهر اولین‌ها به مراد این سرمربی جوان هم نچرخید و او نیز خیلی زود جای خود را به رضا عنایتی، سرمربی سابق تیم هوادار تهران داد.

رضا عنایتی سال گذشته موفق شد با تیم هوادار فصل نسبتا خوبی را پشت سر بگذارد و دقیقا به همین دلیل، تبدیل به گزینه نهایی باشگاه نفت برای نگه داشتن این تیم لیگ برتری شد. البته رابطه او با هوادار که امروز هدایتش در دست ساکت الهامی، یک ارتباط معمولی نبود و عنایتی به‌نوعی بنیانگذار این باشگاه (تیم) محسوب می‌شود.

1795446

او  با خرید امتیاز تیم سرخپوشان نام این تیم را به هوادار تغییر داد و سپس بعد از یک نیم فصل خوب استارت صعود به لیگ برتر را با شاگردان جوانش زد . عنایتی سال بعد در لیگ برتر کار را ادامه داد و در اولین فصل با هوادار به مقام 11 لیگ رسید و کارنامه‌ای برای خودش درست کرد و حتی تبدیل به گزینه استقلال و جایگزینی فرهاد مجیدی شد. 

او که دیگر نمی‌خواست در هوادار به کار ادامه دهد، با فروش امتیاز این تیم، وابستگی خود را به آنها قطع کرد و تبدیل به یک مربی آزاد در فوتبال ایران شد و درحالی‌که کسی باور نمی‌کرد، هدایت نفت مسجدسلیمان را پذیرفت که از نظر بسیاری از روی کاغذ سقوط کرده است، اما بوی چمن مست‌کننده‌تر از آن است که بشود دوری‌اش را تحمل کرد... 

خلاصه، بازی امروز نفت - هوادار (عنایتی - هوادار، عنایتی -  الهامی) عجیب حساس است. مسابقه‌ای که حتما پرتنش و درگیرانه هم خواهد بود. چه رفاقت و دوستی‌هایی که این نود دقیقه تهدیدشان می‌کند!

دیدگاه‌ها