کد خبر : 1867033 | 07 بهمن 1401 ساعت 15:43 | 36.1K بازدید | 1 دیدگاه

خاتون و سپاهان کوتاه‌بیا نیستند

عجیب‌ترین نتیجه فصل در سیرجان رقم خورد!

هفته چهاردهم لیگ برتر زنان، با شکست غیرمنتظره شهرداری سیرجان و پیروزی سپاهان، خاتون و ملوان همراه شد.

عجیب‌ترین نتیجه فصل در سیرجان رقم خورد!

به گزارش "ورزش سه"، سیزدهمین هفته از لیگ برتر زنان تحت تاثیر حاشیه‌های عجیب به وجود آمده در سیرجان به واسطه تغییرات کادرفنی این تیم، ظهر امروز از ساعت 13 آغاز شد که با شکست غیرمنتظره تیم سیرجانی برابر رقیب قعر جدولی به اتمام رسید. در سه بازی هم زمان دیگر، خاتون، سپاهان و ملوان از سد حریفان خود گذشتند. پالایش گاز ایلام هم به دلیل کنار گذاشته شدن کیان نیشابور از جدول مسابقات، با قرعه استراحت (نتیجه سه بر صفر به نفع تیم ایلامی) مواجه شد.

شهرداری سیرجان 1- 2 بادرود تهران

در عجیب‌ترین مسابقه این فصل فوتبال زنان، شهرداری سیرجان که تا چهار هفته قبل در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت و این روزها به دلیل متحمل شدن دو شکست در برابر سپاهان و خاتون و همچنین اخراج مربی پیشین خود، دچار حواشی زیادی شده بود، در نخستین دیدار تحت هدایت مربی جدید با شکست عجیبی مواجه شد. شکست شهرداری سیرجان در برابر بادرود در شرایطی رقم خورد که در هفته پنجم نیم فصل نخست مسابقات، بادرود حتی برای مصاف در برابر این حریف قدرتمند در زمین حاضر نشده بود، اما حواشی بسیار زیاد اطراف تیم سیرجانی باعث شد که تیم قعر جدولی بادرود که از ابتدای فصل تا به اینجای مسابقات تنها موفق به کسب سه امتیاز شده بودند، از سد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بگذرند! این اتفاق درحالی رقم خورد که پس از شکست سنگین شهرداری سیرجان در هفته دوازدهم مسابقات در برابر خاتون بم که یک دیدار حیثیتی به شمار می‌رفت، مدیرعامل جدید این تیم، مریم جهان نجاتی سرمربی پیشن سیرجانی‌ها را که بیش از هفت سال وظیفه هدایت این تیم را بر عهده داشت از سمت سرمربی‌گری این تیم کنار گذاشت و مهدیه آمیغی، دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور شهرداری سیرجان را جایگزین جهان نجاتی کردند. در طول دو هفته اخیر و همزمان با شروع زمزمه‌های اخراج جهان نجاتی، بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زدند و حتی شنیده می‌شد که قرار نیست در این مسابقه حاضر شوند. این اعتصاب نهایتا سبب شد که عجیب‌ترین نتیجه این فصل از مسابقات در هفته سیزدهم رقم بخورد. با این نتیجه، شهرداری سیرجان همچنان با 31 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند و اختلاف امتیازات این تیم با رقیب سنتی (خاتون بم) به 9 امتیاز رسید. از سوی دیگر بادرود نیز با کسب دومین پیروزی فصل، شش امتیازی شد و حالا با یک پله صعود در رتبه نهم جدول 10 تیمی قرار دارد.

1795485

خاتون بم 3 – 0 زارع باتری سنندج

روزهای خوش خاتون در لیگ برتر تمامی ندارد. این تیم در ادامه بردهای سریالی خود، دهمین برد متوالی فصل را با درخشش زهرا قنبری و نگین زندی کسب کرد. خاتون که مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌هاست، در نیمه نخست این دیدار تحت تاثیر بازی تدفاعی زارع باتری قرار گرفت و با نتیجه بدون گل راهی رختکن شد؛ اما با شروع نیمه دوم، بمی‌ها با خلاقیت بازیکن ریزنقش خود، نگین زندی، در دقیقه 46 دروازه رقیب سنندجی خود را باز کردند و در ادامه علی‌رغم بازی خوب زارع باتری، زهرا قنبری دو بار متوالی در دقایق 89 و 3+90 ، دروازه حریف خود را گشود تا با کسب این نتیجه، خاتون 40 امتیازی شود و همچنان فاصله چهار امتیازی خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود (سپاهان اصفهان)، حفظ کرده باشد. زارع باتری نیز با متحمل شدن نهمین شکست فصل، همچنان با 9 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد.

سپاهان اصفهان 3 – 0 پیکان البرز

شاگردان مریم ایراندوست در تیم سپاهان، در ادامه روند خوب خود موفق شدند پیکان رده پنجمی را به راحتی از پیش‌رو بردارند تا با کسب این نتیجه، برای رقیب صدرنشین خود که در هفته آینده میزبان آنها خواهد بود، خط و نشان بکشند. در دقیقه بیست‌وسوم این دیدار، سپاهان با درخشش زهرا علیزاده دروازه پیکان را باز کرد و در ادامه این مسابقه، در دقایق 50 و 71 دو بار دیگر توسط مرضیه نیکخواه و مجددا زهرا علیزاده دروازه پیکان باز شد تا سپاهانی‌ها با روحیه بالا آماده مصاف با خاتون شوند. سپاهان با کسب دوازدهمین پیروزی فصل، همچنان با 36 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و نزدیک‌ترین رقیب تیم صدرنشین، یعنی خاتون، هستند. پیکان نیز با متحمل شدن هفتمین شکست فصل همچنان 21 امتیازی است و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته‌ است.

1795488

در دیگر دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر زنان، ملوان با نتیجه دو بر یک از سد ایساتیس کران فارس گذشت و با این پیروزی 24 امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. ایساتیس کران نیز با 14 امتیاز در رتبه هفتم جدول ایستاده است. 
دیدار پالایش گاز ایلام و کیان نیشابور نیز به دلیل حذف کیان از جدول مسابقات با نتیجه سه بر صفر به سود تیم ایلامی اعلام خواهد شد و این تیم نیز با 20 امتیاز در رتبه ششم جدول ایستاده است.

1795489

دیدگاه‌ها