کد خبر : 1867062 | 07 بهمن 1401 ساعت 18:11 | 38.7K بازدید | 21 دیدگاه

گناه من این است که سالم کار می‌کنم؛

واکنش تند مهدی تارتار به شعارهای عجیب

سرمربی ذوب آهن پس از شکست برابر تراکتور به شعارهایی که علیه او در استادیوم داده شد، واکنش نشان داد.

واکنش تند مهدی تارتار به شعارهای عجیب

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از شکست ۳-۱ مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما بازی را بد شروع کردیم و تنبیه شدیم و گل اول را دریافت کردیم. خوشبختانه به بازی برگشتیم و توانستیم با یک ضربه پنالتی، گل مساوی را بزنیم. بعد از آن شرایط ما بهتر شد. تغییراتی ایجاد کردیم و توانستیم تیم حریف را بهتر پرس کنیم، ولی یک اتفاق فوتبالی رخ داد و اخراج بازیکنمان، شیرازه تیم ما را به هم زد و کارمان خیلی سخت شد. به هر حال تراکتور هم تیم بزرگ و پرمهره‌ای است.

او ادامه داد: بدتر از آن، این بود که ما اواخر نیمه اول هم گل دوم را خوردیم و با شرایط بد به رختکن آمدیم. صحبت‌هایی در رختکن داشتیم و شرایطمان در نیمه‌ دوم بد نبود. اما اگر صحنه تک به تک که بازیکن ما حتی گلر را هم دریبل زد، گل می‌شد و بازی به تساوی کشیده می‌شد، شاید شرایط برای ما بهتر می‌شد. در ادامه هم با توجه به اینکه ده نفره بودیم، خیلی نتوانستیم کار خاصی انجام بدهیم و بازی را واگذار کردیم؛ باید برای بازی بعد آماده شویم و این باخت را فراموش کنیم. ما شرایط بدتر از این را هم تجربه کرده‌ایم و با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. انشاءلله بتوانیم در هفته‌های بعد نتایج لازم را بگیریم.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به اینکه ۱۴ بازیکن جذب کرده که در مدت کوتاه و بدون حضور اثرگذاری، از این تیم جدا شده‌اند و همچنین دو بازیکن خارجی که دلار گرفتند و فرصت آنچنانی برای بازی پیدا نکردند، توضیح داد: به هر حال یک تیم نباید ۱۵ نفر باشد، باید ۲۵ نفر باشد. اگر بخواهید منطقی جواب بدهم این است که ما امسال بد آوردیم. تمام هدف ما در وهله اول این بود که تیم سال گذشته خودمان را حفظ کنیم و خدا را شکر توانستیم این کار را بکنیم. اما متاسفانه در شروع فصل، بدشانسی آوردیم. ما سعید باقرپسند، سجاد آشوری و مسعود ابراهیم‌زاده را از دست دادیم. همچنین سینا اسدبیگی را هم به این‌ جمع اضافه کنید. ما در شروع فصل، چهل‌درصد از تیم اصلی‌مان را از دست دادیم. باید چه کار کنیم؟

1793569

وی افزود: نقل و انتقالات تمام شده بود و تنها کاری که ما توانستیم بکنیم این بود که بیدوف را بگیریم، به خاطر اینکه اینجا کار کرده بود و از همکاران پرسیدم و گفتند برای اینکه جای سعید را پر کند، خوب است. زمانی که آمد، تا خواستیم از او استفاده کنیم، دو بار دچار کشیدگی همسترینگ شد. همه این‌ها را که کنار هم بگذارید، تازه می‌بینید که ما سال گذشته هم این موقع همین امتیاز را داشتیم، اما درست شدیم. الان هم‌ چند یار گرفته‌ایم و نیاز به زمان داریم. باید اصلاح شویم. ما ایراد داریم و نمی‌گوییم نداریم. مدیریت هم تمام تعهدات خود را انجام داده اما بودجه، بودجه متوسطی است. بازیکنان خارجی ما از بازیکنان ایرانی کمتر گرفته‌اند. شاید هر کدام از خارجی‌های ما یک میلیارد هزینه داشته‌اند. شما با خارجی‌های تیم‌های دیگر قیاس کنید. همه اینها را که کنار هم بگذارید، می‌بینید که ما بد آوردیم و درست می‌شویم. نیاز داریم که صبور باشیم و زمان بگذرد. هنوز بازی‌های زیادی مانده؛ ما هفته هفدهم هستیم و سیزده بازی دیگر مانده است.

تارتار با اشاره به اخراج بازیکنان تیمش در بازی‌های اخیر گفت: ما در سه بازی گذشته لیگ، دو اخراجی داده‌ایم. بدشانسی است. ما مقابل فولاد هم اخراجی دادیم. برای ما بد می‌آید و بالاخره یک جایی تمام می‌شود و روزهای خوب ما هم فرا می‌رسد‌. اینطور نیست که همیشه بد بیاوریم. الان ما روی بدشانسی هستیم و باید از نظر ذهنی بیشتر روی بچه‌هایمان کار کنیم. اولین بار بود که من بعد از باخت با تک تک بازیکنانم دست دادم و خسته نباشید گفتم. این‌ها الان نیاز به روحیه دارند.

او با اشاره به جو استادیوم و اعتراض هواداران ذوب آهن به عملکرد این تیم گفت: به هر حال شما جو را هم دیدید. این جو بازیکن من را در بازی له می‌کند. من تجربه دارم. من در شهر رشت بدتر از این‌ها را دیده‌ام و در پایان فصل هفتم شدیم. در مسجدسلیمان، در تبریز؛ من خیلی جاها کار ‌کردم و تجربه این جوها را دارم، اما بازیکنم ندارد و به هم می‌ریزد. هوادار ما صبور باشد؛ نه بخاطر من، بلکه به خاطر بازیکنان. هرچه دارند به من بگویند. تحمل من انقدر بالا هست که درست می‌کنم. شبانه روز با قدرت می‌ایستم و به مرخصی نمی‌روم. از امشب و فردا اینجا هستم ‌و جایی نمی‌روم. انقدر می‌ایستم و زحمت می‌کشم تا درست شود. می‌دانم هم که می‌شود، چون در بازار بازیکنانی گرفتیم که بازیکنان خوبی هستند. درست است که خیلی اسمی نیستد اما من شناخت خوبی از آنها دارم. انشاالله هر چه زودتر آماده شوند و شرایط تیم هم بهتر شود.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به اینکه با مبلغی که برای این ۱۴ بازیکن هزینه شده، می‌توانست چند بازیکن کلیدی بگیرد، گفت: ما تیمی را تحویل گرفتیم که روز آخر با تفاضل ماند. تفاضل گل این تیم را نگه داشته است‌. من تیم مدعی را که نگرفتم. مجبور بودم تغییرات ایجاد کنم. در این تغییرات شما می‌توانی هفت بازیکن لیگ برتری بگیری و بقیه را باید از لیگ یک بگیری. قانون اجازه نمی‌دهد. می‌گویند بازیکن لیگ یکی نمی‌خواهیم اما قانون مشخص کرده که شما در پایان هر فصل‌ می‌توانی شش یا هفت لیگ برتری بگیری و بقیه را باید لیگ یکی بگیری. بازیکن لیگ یکی که می‌آید، رزومه داشته که من آورده‌ام؛ باید ببینیم که می‌تواند در لیگ برتر هم آن کارایی را داشته باشد يا نه. وقتی اینجا می‌آید و ما به او بازی می‌دهیم و نمی‌تواند با لیگ برتر آداپته شود، باید جابجا بشود. ما تا روزی که هست، پول او را می‌دهیم و با مابقی پول، بازیکن جدید می‌گیریم که در نهایت باشگاه با بودجه متوسطی که دارد، ضرر نکند. ما این کار را می‌کنیم.

تارتار در ادامه عنوان کرد: گناه ما این است که سالم کار می‌کنیم. من شعارهایی شنیدم که می‌گویند دلال. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند. گناه من این است ‌که سالم کار می‌کنم. هر کسی که خوب است جذب می‌کنم. بروید دربیاورید و ببینید ما چطور بازیکن می‌گیریم. آیا از یک مدیربرنامه خاص می‌گیریم؟ مشخص می‌شود. سالم کار کردن تاوان دارد و ما هم تاوان می‌دهیم.‌ اشکالی ندارد، باز هم می‌دهیم اما می‌ایستیم و مشکلات را حل می‌کنیم.

دیدگاه‌ها