کد خبر : 1867084 | 07 بهمن 1401 ساعت 20:06 | 46.6K بازدید | 7 دیدگاه

مدافع تیمش آسیب دید، او این کار را کرد

تصمیم عجیب خمس: بازی یک‌دفاعه!

سرمربی تراکتور بعد از مصدومیت سیدمحمد حسینی، مدافع این تیم و خروج او از میدان، نزدیک به ۷۰ دقیقه تیمش را با سه دفاع در زمین آرایش داد.

تصمیم عجیب خمس: بازی یک‌دفاعه!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در فوتبال ایران استفاده از سه دفاع مرکزی امری معمول و مرسوم به شمار می‌آید، اما برای اولین بار تیم تراکتور با سرمربیگری پاکو خمس، بازی با یک دفاع وسط را آن هم در زمین حریف امتحان کردن؛ ریسکی که در نهایت به برد پر گل تراکتوری‌ها منتهی شد.

در این مسابقه پس از آسیب دیدگی سیدمحمد حسینی که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، پاکو خمس به جای فرستادن یک مدافع از روی نیمکت، ترجیح داد صفا هادی، هافبک دفاعی تیمش را کمی به خط دفاع نزدیک کند، اما در نهایت این تیم با یک مدافع وسط مرکزی، هادی محمدی و دو وینگ بک، محمد آقاجان‌پور و ابوالفضل رزاق‌پور بازی را تا پایان ادامه دادند.

1795577

این کار ریسکی با ورود مهدی کیانی و تعویض او با صفا هادی ادامه پیدا کرد و جالب اینکه به جز یک بار، تراکتور موقعیت دیگری به ذوب آهن نداد و اغلب بازیکنان این تیم در تلاش برای حمله به دروازه میزبانی بودند که البته از بین دو نیمه ده نفره شد.

البته تراکتور از نظر دفاع وسط نیز در مضیقه است و امروز آرش قادری، یکی از مدافعان خود را در اختیار نداشت و با مصدومیت محمد حسینی، تنها میلاد کر، دفاع وسط جوان این تیم روی نیمکت بود که اتفاقا سابقه بازی در ذوب آهن را نیز دارد. با این حال خمس روی ورود یک بازیکن میدان ندیده ریسک نکرد و با شیوه مدنظر و با اعتماد به نفس بالا تیمش را با یک دفاع مرکزی، هفتاد دقیقه آرایش داد؛ نکته‌ای که شاید بیشتر باید مورد بحث، بررسی و آنالیز قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها