کد خبر : 1867087 | 07 بهمن 1401 ساعت 20:15 | 4.5K بازدید | 9 دیدگاه

اشتباهات بچه‌گانه داشتیم

الهویی: یک پای هر بازی جذاب، گل‌گهر است

مربی تیم گل‌گهر سیرجان معتقد است با اشتباهات بچگانه مقابل مس رفسنجان گل دریافت کرده‌اند.

الهویی: یک پای هر بازی جذاب، گل‌گهر است

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی پس از کسب نتیجه تساوی مقابل مس رفسنجان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: می‌دانم شما خبرنگاران هم مثل ما بابت نتیجه بازی شاید خوشحال نباشید. تساوی در دقایق پایانی یک مسابقه می‌تواند باعث خوشحالی باشد، اما برای تیم ما چنین شرایطی نبود. نیمه اول از لحاظ تاکتیکی تیم برتر بودیم و موقعیت‌هایی که داشتیم خیلی راحت از دست دادیم. روی اتفاقات ساده و بچه‌گانه گل خوردیم.

وی در ادامه گفت: فکر می‌کنم نتیجه‌ای که در نیمه اول رقم خورد باید جابه‌جا می‌بود. نیمه دوم با تغییرات آقای قلعه‌نویی تلاش کردیم فشار را بالا ببریم. طبیعتا این ریسک بر خلاف نیمه اول، مس را در دو موقعیت خوب قرار داد. از لحاظ فنی، آمار به نفع ماست و با فاصله تیم بهتر بودیم. تیم مس از نظر آقای قلعه‌نویی جزو چهار تیم برتر ایران است.

الهویی ادامه داد: آن‌ها در ورزشگاه آزادی باید مقابل استقلال برنده بودند. مقابل پرسپولیس خیلی خوب بودند و از لحاظ فنی خیلی کیفیت بالایی دارند. اما از لحاظ فنی این تیم را امروز شکست دادیم و آن چیزی که باعث شد مساوی کنیم، اشتباهات خودمان بود. کادر فنی و مجموعه باشگاه علی‌رغم اشتباهات باید به این تیم افتخار کند. چون از لحاظ هزینه، تیم تاپی نیستیم، اما فوتبال جذابی ارائه می‌دهیم. تمام بازی‌های پرگل یک سرش گل‌گهر است.

مربی گل‌گهر در خصوص مصدومان گل‌گهر گفت: مصدومان ما رسیده‌اند. به جز مسیح زاهدی که مصدومیت سختی داشت، وسلی نیز با آقای پورممی، بدنساز تیم کامل کار می‌کنند تا به تمرینات بازگردد.

ویدئو: 270985

الهویی ضمن انتقاد از داور مسابقه گفت: به کادر داوری و آقای زاهدی‌فرد خسته نباشید می‌گویم که اشتباه تاثیرگذاری نداشتند. یک صحنه ما فکر می‌کردیم توپ به دست مدافع برزیلی مس خورده اما نخورده بود و اشتباه تاثیرگذاری نداشتند، اما یک مسئله وجود دارد، ما اصلا به این مورد ورود نمی‌کنیم که یک بازیکن با رفتار غیر ورزشی وقت بازی را بکشد. این به خودشان ارتباط دارد و در مجموعه ما چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. ما از داوران خواهش می‌کنیم که به جذاب شدن فوتبال کمک کنند. یک گلر اگر بخواهد از دقیقه یک وقت تلف کنند باید داور ورود کند و د‌و راهکار دارد، اول کارت زرد در همان دقایق ابتدایی، چون دقیقه ۸۵ کارت بخواهند بدهند مسخره کردن فوتبال و همراهی با آن فرد است، دوم، محاسبه درست وقت‌های تلف شده می‌تواند آن بازیکن و تیم را تنبیه کند، تا بفهمند نمی‌توانند روح فوتبال را از بین ببرند. متاسفانه آقای زاهدی‌فرد در این بخش ضعف داشتند.

شما گفتید ما در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم؛ پس چطور دو گل دریافت کردید؟ مربی گل‌گهر در پاسخ به این سوال گفت: ما از لحاظ فنی تیم برتر میدان بودیم. فوتبال یعنی ایجاد موقعیت کردن و به حریف موقعیت ندادن. من و شما می‌نشینیم و نیمه اول را می‌بینیم که حریف چه مقدار موقعیت ایجاد کرد و ما چه مقدار. انتهای فوتبال گل زدن است و باید برای آن موقعیت ساخت. نیمه اول را ببینید که حریف با چه موقعیت‌هایی به گل می‌رسد و ما با چه موقعیت‌هایی نمی‌رسیم. در پایان بازی، امید به گل ما ۱/۶۰ بود و برای مس ۰/۵۰ و این یعنی بیش از سه برابر موقعیت گل داشتیم.

الهویی در مورد جذب حسینی نیز گفت: آقای حسینی یک جلسه با ما تمرین کرد. سیدمحمد بازیکن بزرگ و با کیفیتی است و سبک متفاوتی به وینگرها داده است. او بازیکنی متفاوت با تبریزی و شکاری است و با آن تفاوت می‌تواند باعث رشد برزای و تیکدری شود.

دیدگاه‌ها