کد خبر : 1867114 | 07 بهمن 1401 ساعت 22:14 | 25.4K بازدید | 7 دیدگاه

5 بازی برای بازگشت به فرم قبلی؛

شغل تارتار در اصفهان شبانه روزی می‌شود!

مهدی تارتار امیدوار است به زودی جایگاهی را که در نیم فصل نخست برای تیمش رقم زده بود را دوباره پس بگیرد.

شغل تارتار در اصفهان شبانه روزی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن در دیداری دشوار مقابل تراکتور شکست خورد تا در پایان هفته هجدهم 18 امتیازی باقی بماند. این در حالی است که ذوب‌آهن در نیم فصل نخست نتایج بسیار خوبی را کسب کرده بود و حتی در جمع 6-7 تیم بالای جدول هم قرار داشت اما ناگهان شکست مقابل هوادار با دو باخت برابر پرسپولیس و تراکتور فرا رسید تا مهدی تارتار نیز زیر فشار شدید قرار بگیرد.

1795608
محمدرضا سلیمانی فرصت بسیار خوب گلزنی را از دست داد.

ذوب‌آهن در چند سال گذشته وضعیت خوبی نداشت، با این حال اما تغییرات در این تیم جواب داد و سبزپوشان اصفهانی توانستند فصل گذشته را بالاتر از تیم‌هایی نظیر تراکتور در جایگاه هفتم به اتمام برسانند و این فصل هم شروع خوبی داشتند تا اینکه چند مصدومیت و اتفاقات دیگر مانع از ادامه روزهای خوب ذوب آهن شد.

اما ذوب آهن که از نظر بودجه قابل قیاس با تیم‌های میانه جدولی و البته از نظر انتظارات هواداران در بین تیم‌های مدعی است، در سه هفته پیش رو نیز بازی‌های دشواری را با مس رفسنجان، ملوان و سپاهان خواهد داشت. بازی با سپاهان از آن جهت اهمیت دارد که آن‌ها با هدایت تراکتور هرگز مقابل رقیب سنتی شکست نخورده‌اند و این بار هم امیدوارند این رکورد را با سرمربی خود در دربی حفظ کنند.

1795611
ذوب آهن امروز با مصدومیت شدید و اخراج یک بازیکنش مواجه بود.

مهدی تارتار هم که سیزدهمین سال سرمربیگری در فوتبال ایران را پشت سر می‌گذارد، امروز در نشست خبری گفت که از این به بعد شغل او شبانه‌روزی خواهد شد و حتی برای مرخصی هم اصفهان را ترک نمی‌کند تا تیم را به فرم خوب قبلی بازگرداند.

ذوب آهن بعد از این سه دیدار به مصاف مس کرمان و پیکان خواهد رفت که شاید این 5 بازی و کسب امتیازات لازم به خصوص برابر مس کرمان و پیکان که حریفان مستقیم ذوب آهن هستند، شاگردان تارتار را دوباره به جمع تیم‌های تک رقمی اضافه کند.

1795610
تارتار در نیم فصل اول از مس رفسنجان، ملوان، سپاهان، مس کرمان و پیکان، 9 امتیاز کسب کرد و بی‌شکست ماند.

البته شاید مهم‌ترین ضعف ذوب آهن در بخش هجومی و به خصوص خط حمله باشد، چرا که در بازی با تراکتور نیز محمدرضا سلیمانی یک موقعیت مطلوب و به نوعی دروازه خالی را تبدیل به گل نکرد، اما شاید حالا با بازگشت سجاد آشوری در پست هافبک تهاجمی، بخشی از این ضعف هم پوشانده شود.

دیدگاه‌ها