کد خبر : 1867196 | 08 بهمن 1401 ساعت 11:50 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

ساوت‌گیت: با اصرار خانواده‌ام سرمربی انگلیس ماندم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، مدعی شده که درخواست خانواده‌اش باعث شده که پیشنهاد تمدید قرارداد با این تیم را بپذیرد.

ساوت‌گیت: با اصرار خانواده‌ام سرمربی انگلیس ماندم

به گزارش "ورزش سه"، ساوت‌گیت پس از پایان رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر قصد داشت از تیم ملی انگلیس جدا شود و چند روز از اتحادیه فوتبال این کشور فرصت خواسته بود تا به این موضوع فکر کند. 
شکست این تیم برابر تیم ملی فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی باعث شده بود که این مربی به شدت تحت فشار باشد اما در نهایت تصمیم گرفت که تمامی انتقادهایی که از او شده بود را نادیده بگیرد و به حضورش روی نیمکت سه شیرها ادامه دهد. 
او در گفتگو با ITV درباره دلیل تمدید قراردادش با انگلیس اظهار داشت: «خانواده‌ام نقش مهمی در این تصمیم ایفا کردند. آن‌ها در حالی دوحه را ترک کردند که به من گفتند تو باید یک بار دیگر شانست را امتحان کنی و برای به دست آوردن این جام تلاش کنی.»

1778641

سرمربی انگلیس با ابراز ناراحتی از انتقادهای شدید علیه خودش گفت: «جو منفی زیادی درباره حضور من روی نیمکت وجود داشت و آخرین چیزی که می‌خواستم این بود که تیمم در حالی راهی جام جهانی نشود که حمایت مردم را ندارد، آن هم در شرایطی که شما به انرژی و حمایت همه جانبه نیاز دارید.»
ساوت‌گیت درباره شانس تیمش برای قهرمانی در یورو یا جام جهانی گفت: «چشم انداز پیش روی ما با تمام تیم‌های دیگر تاریخ انگلیس متفاوت است چون ما موفقیت‌هایی را پیش از این به دست آوردیم. قهرمانی احتمالا تنها چیزی است که در ذهن ما وجود دارد.»

دیدگاه‌ها