کد خبر : 1867210 | 08 بهمن 1401 ساعت 13:00 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره تیم ملی چین با صابر کاظمی هم‌تیمی شد

قدرتی‌زن تیم ملی چین به جمع یاران صابر کاظمی در العربی اضافه شد.

ستاره تیم ملی چین با صابر کاظمی هم‌تیمی شد

به گزارش "ورزش سه"، صابر کاظمی در یک سال اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرد. او حتی با تیم ملی والیبال ایران به رقابت‌های المپیک توکیو هم رفت و بعد از آن ستاره بی چون و چرای تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا بود. جایی که تیم بهروز عطایی با درخشش خیره‌کننده صابر کاظمی مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

با این حال، دو تورنمنت ملی بعدی برای صابر کاظمی اصلاً مطابق انتظار پیش نرفت. این بازیکن در لیگ ملت‌ها به طور کامل جای خود را به امین اسماعیل‌نژاد داد و در مسابقات قهرمانی جهان نیز تنها به عنوان یار نیمکت‌نشین تیم بهروز عطایی را همراهی کرد. در حقیقت در تورنمنت قهرمانی جهان نیز اسماعیل‌نژاد به او ترجیح داده شد.

1795791

بعد از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان صابر کاظمی در یک تصمیم غیرمنتظره باشگاه العربی قطر را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد. در واقع انتظار می‌رفت که این بازیکن در کشور یا باشگاه مطرحی به کار خود ادامه دهد، اما نهایتاً ترجیح داد که این فصل برای این تیم قطری به میدان برود.

در همین راستا یو یوان تای دریافت کننده تیم ملی چین که با این تیم قهرمان کاپ آسیا شده است پس از پایان یافتن لیگ چین از جیانگسو راهی العربی قطر شد تا همبازی صابر کاظمی در این تیم شود. یوان تای 26 سال سن دارد و دو برادر و یک خواهر او والیبالیست حرفه ای هستند. العربی قطر به دنبال قهرمانی در لیگ ستارگان قطر است و امروز در هفته چهارم در برابر الغرافه قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها