کد خبر : 1867222 | 08 بهمن 1401 ساعت 13:37 | 24.6K بازدید | 18 دیدگاه

اشتراک‌های دو باخت پرسپولیس در تهران و اهواز

ردپای موعود و پرسپولیسی‌های سابق در دو باخت یحیی!

پرسپولیس در حالی با درخشش بازیکنان سابقش برای دومین مرتبه شکست خورد که بار دیگر موعود بنیادی‌فر قاضی میدان بود.

ردپای موعود و پرسپولیسی‌های سابق در دو باخت یحیی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس در ورزشگاه شهدای فولاد، شاگردان جواد نکونام در یک بازی جنجالی و پر حاشیه موفق شدند با تک گل روبرت تورس ستاره اسپانیایی فولاد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهند و دومین شکست فصل شاگردان یحیی گل محمدی را رقم بزنند. 

نکته جالب توجه در خصوص پرسپولیسی‌ها آنجا رقم می‌خورد که این تیم تا این‌جای فصل در دو بازی برابر دو تیم تراکتور و فولاد شکسته خورده و در هر دو شکست سرخپوشان پایتخت بازیکنان سابق پرسپولیس نقش پررنگی داشته‌اند.

پرسپولیس در حالی برابر فولاد شکست خورد که حواشی این بازی بیش از درخشش بازیکنان فولاد به چشم آمد. 

در دقیقه 22 این بازی در حالی که دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند، تورس ستاره اسپانیایی فولاد و کاپیتان سابق اوساسونا با یک ضربه والی تماشایی موفق شد گل برتری فولادی‌ها را وارد دروازه پرسپولیس کند. نکته قابل توجه درباره پیروزی فولاد که کمتر به آن پرداخته شده، حرکت انفرادی و در ادامه پاس زیبایی احسان پهلوان ستاره سابق پرسپولیس است.

1795828

برای ساختن این گل، پهلوان در جناح راست پرسپولیس صاحب توپ شد و بعد از پیش رو برداشتن دانیال اسماعیلی‌فر و سینا اسدبیگی، به خوبی تورس را در عمق دفاعی سرخپوشان پایتخت دید و با یک ارسال تماشایی این ستاره اسپانیایی را صاحب توپ کرد و تورس نیز با یک والی زیبا در نخستین بازی خود برای فولاد مردان یک گل ارزشمند سه امتیازی را به ثمر رساند. 

نکته جالب توجه در خصوص پرسپولیسی‌ها آنجا رقم می‌خورد که این تیم تا بدین جای فصل در دو بازی برابر دو تیم تراکتور و فولاد شکسته خورده و در هر دو شکست سرخپوشان پایتخت بازیکنان پرسپولیس نقش پررنگی داشته اند.

پیش از این بازی نیز در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در بازی حساس پرسپولیس و تراکتور، در دقیقه 75 محمد عباس زاده در جدالی تک به تک با علیرضا بیرانوند موفق شد در ضربه ریباند دروازه شاگردان گل محمدی را باز کند تا بدین ترتیب مهاجم سابق پرسپولیس در تهران نخستین شکست این تیم در رقابت‌های لیگ برتر را رقم بزند. 

اما این پایان کار نیست، نکته جالب تر در خصوص 2 شکست پرسپولیس در لیگ بیست و دوم آنجاست که در هر دو دیدار قضاوت بازی را موعود بنیادی‌فر بر‌ عهده داشته است و سرخپوشان دو شکست یک بر صفر را ابتدا در تهران و سپس در اهواز تجربه کرده‌اند.

دیدگاه‌ها