کد خبر : 1867266 | 08 بهمن 1401 ساعت 15:09 | 11.3K بازدید | 11 دیدگاه

این نفرات می‌توانند مس را نجات دهند؛

واردات روحیه از اسپانیا و استرالیا به کرمان!

مس کرمان در نیم فصل دوم در کنار همه تقویتی که از نظر فنی احتیاج دارد، به بحث روحی و انگیزشی نیز نیاز خاصی دارد که ظاهرا خارجی‌های تازه‌وارد این تیم در این زمینه بسیار فعال هستند.

واردات روحیه از اسپانیا و استرالیا به کرمان!

به گزارش "ورزش سه"، کالی تروئبا مربی اسپانیایی مس کرمان به شدت اکتیو و پرانرژی در کنار این تیم نشان داده است و برخورد اجتماعی بسیار خوب او با نفرات مس کرمان سبب شده است که لقب پرفسور به سرعت برای او در تیم جا بیفتد.

همچنین ران تونگیک بازیکن جدید استرالیایی این تیم نیز بلافاصله بعد از عقد قرارداد با تیم مس کرمان بسیار باانگیزه کار خود را آغاز کرد و در برخورد با هم بازی‌های جدید تیم خود، بسیار گرم و صمیمی با آن‌ها ارتباط برقرار کرد که برای کرمانی‌ها این موضوع بسیار جالب توجه بود.

1795899

جرج برایما، بازیکن خارجی دیگر مس کرمان، نیز به تازگی تولد اولین فرزند خود را جشن گرفته است. او، که پس از انجام مراحل صدور شناسنامه فرزندش از پرتغال به کرمان بازگشته است، نشان داد که این موضوع از نظر روحی حسابی برای او تاثیرگذار بوده است.

1795900

روحیه و انرژی خوب نفرات خارجی مس کرمان می‌تواند یک برگ برنده بزرگ برای این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر باشد. مس در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم است و اعضای این تیم تلاش می‌کنند بیشتر از منطقه سقوط دور شوند.

1795897

دیدگاه‌ها