کد خبر : 1867315 | 08 بهمن 1401 ساعت 19:20 | 17.2K بازدید | 15 دیدگاه

اعتراض آرسنال: اتحادیه به ضرر ما تصمیم می‌گیرد

باشگاه آرسنال به حکم محکومیت خود توسط اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار بازیکنانش در بازی جام حذفی مقابل آکسفورد یونایتد اعتراض کرده و تقاضای فرجام‌خواهی داد.

اعتراض آرسنال: اتحادیه به ضرر ما تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار آرسنال و آکسفورد یونایتد در مرحله سوم جام حذفی انگلیس که روز 9 ژانویه برگزار شد و با پیروزی 3-0 توپچی‌ها به پایان رسید جنجالی شده است.

در نیمه اول این مسابقه بازیکنان آرسنال که معتقد بودند بعد از برخورد توپ به دست الیوت مور، بازیکن آکسفورد، داور باید یک پنالتی به نفع آنها اعلام کند اعتراض شدیدی به تیم داوری کردند. داور بازی در نهایت به این اعتراض‌ها توجه نکرد و حکم به ادامه بازی داد. اتحادیه فوتبال انگلیس بعد از این مسابقه بازیکنان آرسنال را به دلیل رفتارشان محکوم کرد و این باشگاه امروز رسما به حکم اتحادیه فوتبال اعتراض کرده است.

1795991

باشگاه آرسنال در اعتراض خود اشاره کرده که حکم اتحادیه غیرمنطقی و غیرمنصفانه است، چرا که اتحادیه اعلام کرد آرسنالی‌ها سعی داشتند تیم داوری را با استفاده از زور و تهدید مجبور به تغییر تصمیمشان کنند. اما آرسنال می‌گوید با توجه به اینکه داور مسابقه هیچ اشاره‌ای به این موضوع در گزارش خود نکرده، حکم صادر شده توسط اتحادیه را درک نمی‌کند.

توپچی‌ها در اعتراض خود خاطرنشان کردند که با توجه به اینکه موارد مشابهی برای باشگاه‌های دیگر اتفاق افتاده بدون اینکه خبری از محکومیتشان باشد، حکم اتحادیه علیه آنها غیرمنصفانه بوده است.

1795992

محکومیت آرسنال به خاطر بازی با آکسفورد دومین حکم محکومیتی است که در عرض یک هفته علیه این باشگاه صادر شده است. توپچی‌ها پیش از این هم به دلیل ناتوانی در کنترل بازیکنانشان در بازی مقابل نیوکسل به پرداخت 40هزار پوند جریمه محکوم شده بودند.

دیدگاه‌ها