کد خبر : 1867377 | 09 بهمن 1401 ساعت 08:00 | 9.2K بازدید | 8 دیدگاه

کاسمیرو بازیکن بزرگی است

تن‌ هاخ: برای کسب جام اینجا هستیم

اریک تن‌ هاخ با تمجید از عملکرد شاگردانش طی بازی‌های اخیر، تاکید کرد که یونایتد در مسیر پایان دادن به خشک‌سالی کسب جام قرار دارد.

تن‌ هاخ: برای کسب جام اینجا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از شکست مقابل آرسنال در لیگ برتر، دو برد شیرین در دو جام مختلف کسب کرد تا هواداران خود را به آینده امیدوار کند. این تیم ابتدا ناتینگهام را در جام اتحادیه شکست داد (3-0) تا یک گام با قهرمانی فاصله داشته باشد و سپس با غلبه بر ردینگ (3-1) به دور پنجم جام حذفی راه یافت. تن‌ هاخ معتقد است که تیمش با این عملکرد به روند بدون جام سال‌های اخیر پایان خواهد داد.

یونایتد در حال حاضر طولانی‌ترین دوره بدون جام خود را در 40 سال گذشته پشت سر می‌گذارد. این تیم آخرین بار در سال 2017 در جام اتحادیه و لیگ اروپا موفق به قهرمانی شد. تن هاخ بعد از برد امشب در رابطه با پایان دادن به این شرایط گفت: "ما برای کسب جام اینجا هستیم، اما راه طولانی در پیش داریم. در حال حاضر در مرحله ساختار سازی قرار داریم."

او در مورد علمکرد شاگردانش در بازی مقابل ردینگ گفت: در 60 دقیقه نخست کار، بسیار خوب بودیم. ما کاملا بر بازی مسلط بودیم و یک گل هم در نیمه اول زدیم ولی نمی‌دانم چرا گل رشفورد مردود اعلام شد.

آنتونی، خرید 85 میلیونی یونایتد که با عملکرد ضعیفش حسابی مورد انتقاد رسانه‌ها و هواداران قرار گرفته، در بازی با ردینگ یک پاس گل داد. سرمربی شیاطین سرخ با استقبال از این اتفاق تاکید کرد: ما از روند رو به رشد و پیشرفت آنتونی رضایت داریم. اما فکر می‌کنم که او قادر به انجام کارهای بزرگ‌تری است. آنتونی پتانسیل بالایی دارد و باید هر روز سطح خود را بالاتر ببرد. او امشب یک پاس گل به کاسمیرو داد تا یک گل کاملا برزیلی را ببینیم.

1796156

تن هاخ در ادامه با تمجید از کاسمیرو که دو گل از سه گل یونایتد را زد گفت: "من انتظار این عملکرد را از او داشتم. کافی است عملکرد او طی سال‌های اخیر در رئال مادرید را ببینید. او در سطح بالایی بازی می‌کند و در تیمی حضور داشت که 4-5 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد؛ این مهم‌ترین جام باشگاهی جهان است. او فوتبال پویایی از خود ارائه می‌کند و این چیزی است که من دوست دارم."

دیدگاه‌ها