کد خبر : 1867391 | 09 بهمن 1401 ساعت 09:18 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

اسپالتی: اگر توتی بخواهد حاضرم با او حرف بزنم

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، می‌گوید مشکلی با فرانچسکو توتی ندارد و حاضر است با این بازیکن سابقش صحبت کند.

اسپالتی: اگر توتی بخواهد حاضرم با او حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی خود میزبان رم خواهد بود. 
اسپالتی به واسطه گذشته‌ای که با این تیم داشته احترام بسیاری برای آن‌ها قائل است و در عین حال به خوبی از خطری که در مصاف با این تیم تهدیدش می‌کند باخبر است. او همچنین از این فرصت برای صحبت درباره ستاره تیم سابقش استفاده کرد. 
اسپالتی در نشست خبری پیش از این بازی گفت: «اگر توتی راضی باشد، من هم حاضر با او صحبت کنم. مشکلی در این زمینه وجود ندارد.»
او درباره تقابل با رم اظهار داشت: «این رقابتی جدی و مستقیم با توجه به شرایط جدول و تلاش ما برای قهرمانی است. رویارویی بازیکنان در زمین هم بسیار جذاب خواهد بود. ناپولی باید با رقبایی قدرتمند مقابله کند. ما هرگز دست از تلاش برنمی‌داریم و تسلیم نخواهیم شد.»

1745960

مربی ناپولی درباره اختلاف امتیاز این دو تیم اضافه کرد:« در چنین شرایط همیشه باید به بازیکنان تبریک گفت. با این حال رفتار ما تغییری نخواهد کرد. ما تیمی بزرگ هستیم و رفتار متواضعانه داریم. نباید کار را به دست سرنوشت سپردیم، باید واقع‌گرا باشیم. نکته مهم این است که همچنان باید با جدیت به کار ادامه داد و در تمرینات تلاش کرد.»
اسپالتی با اشاره به خطرناک بودن تیم رم برای هر رقیبی ادامه داد: «رم بازیکنان خوبی دارد، بنابراین هرگز نباید آنها را دست‌کم گرفت. آن‌ها بازیکنانی مانند پائولو دیبالا دارند که می‌تواند کیفیت هم تیمی‌هایش را هم بالا ببرد. آن‌ها می‌دانند چطور باید توپ را به گردش دربیاورند و چطور باید آن را پس بگیرند. این بازی خطرناکی خواهد بود و ما باید نظم خودمان در تمامی دقایق این بازی حفظ کنیم. ما باید به توانایی شوتزنی آنها توجه کنیم. رم به خوبی تمرین کرده تا بتواند از کوچکترین برتری استفاده کند. آنها روی ضربات آزاد خطرناک هستند و این ثمره کار ژوزه مورینیو است. 
این مربی ایتالیایی همچنین درباره مورینیو گفت: «من بهترین آرزوها را برای تولد 60 سالگی او دارم. انتظار داشتم که من را هم به مهمانی تولدش دعوت کند. او مربی‌ای است که همیشه سطح فوتبال را بالاتر برده است.»

دیدگاه‌ها