کد خبر : 1867406 | 09 بهمن 1401 ساعت 10:55 | 20.1K بازدید | 23 دیدگاه

دوئل مدعی همیشگی و شگفتی ساز لالیگا؛

رئال مادرید- سوسیداد: شبیه به یک معادله ریاضی

رئال مادرید امشب به مصاف تیم شگفتی ساز این فصل لالیگا یعنی رئال سوسیداد می‌رود.

رئال مادرید- سوسیداد: شبیه به یک معادله ریاضی

به گزارش "ورزش سه"، در ریاضیات این مفهوم را با نام "ترکیب" می‌شناسند؛ جایی‌که باید انتخابی معین از یک مجموعه‌ی چندتایی داشت. رئال مادرید و رئال سوسیداد، دو تیم دوم و سوم جدول لالیگا، فردا در دیداری حساس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.  

رئال سوسیداد در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شده و با عملکردی خیره‌کننده با یک بازی بیش‌تر نسبت به رئال مادرید، در فاصله‌ی ۳امتیازی این تیم در جایگاه سوم جدول قرار دارد. شاگردان ایمانول آلگواسیل در ۷ بازی از ۱۰ بازی گذشته‌ی خود به پیروزی رسیده‌اند تا خط‌و‌نشانی جدی برای دیگر رقبای خود کشیده باشند؛ تیم جوان تحت هدایت آلگواسیل هفته‌ی گذشته در دیداری نزدیک، بازی را به شاگردان ژاوی هرناندز واگذار کرد و از دور مسابقات کوپا‌دل‌ری کنار رفت. الکساندر سرلت و بریس مندز هر کدام به‌ترتیب با ۸ و ۷ گل زده، از امیدهای گل‌زنی برای سفید‌ و‌ آبی‌ها به‌شمار می‌روند. باید دید دیدار با دو غول فوتبال اسپانیا در فاصله‌ی کم‌تر از یک هفته، تا چه اندازه کار را برای این تیم در ادامه‌ی فصل با مشکل مواجه می‌کند.

1796200

آن‌سوی میدان اما تیم همیشه ‌مدعی رئال مادرید حضور دارد؛ مدافع عنوان قهرمانی اگرچه در این فصل دچار افت محسوسی شده، اما به‌هیچ‌وجه از رقابت با رقیب سنتی خود، پا پس نکشیده‌است. شاگردان کارلتو بعد از پیروزی در دربی مادرید، با روحیه‌ای مضاعف پا به این دیدار خواهند گذاشت و به دنبال این هستند تا فاصله‌ی ۳امتیازی با صدر جدول را همچنان حفظ کنند. شکست یا تساوی در این دیدار، کار کهکشانی‌ها را برای تکرار قهرمانی، سخت‌تر از گذشته می‌کند. رئالی‌ها در ۵ مصاف گذشته‌‌ی خود دربرابر سوسیداد، هرگز شکست نخورده‌‌اند.

حالا اگر رئال مادرید و رئال سوسیداد را یک مجموعه‌ی دوعضوی درنظر بگیریم؛ به‌نظر شما انتخاب یک از دو برای رقابت با بارسلونا برای کسب عنوان قهرمانی، کدام یک از این دو تیم خواهد بود؟

نویسنده: حسین اسدی فرد

دیدگاه‌ها