کد خبر : 1867410 | 09 بهمن 1401 ساعت 10:58 | 13.6K بازدید | 9 دیدگاه

کلوپ: نمی‌شود یک شبه مربی بدی شده باشم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکردش روی نیمکت این تیم دفاع کرد و مدعی شد که یک شبه به مربی بدی تبدیل نشده است.

کلوپ: نمی‌شود یک شبه مربی بدی شده باشم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز و در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس در ورزشگاه خانگی برایتون به مصاف این تیم خواهد رفت. 
کلوپ حالا این شانس را دارد که انتقام شکست تلخ 0-3 دو هفته پیش برابر برایتون در ورزشگاه آمکس را از این تیم بگیرد، شکستی که به گفته او بدترین بازی تیمش در طول هفت سال حضورش روی نیمکت لیورپول بود. 
انتقادهای بسیاری از عملکرد او و بازیکنان لیورپول در چند هفته اخیر صورت گرفته اما کلوپ همچنان از رکوردش روی نیمکت این تیم دفاع می‌کند. 

1791703

این مربی آلمانی به خبرنگاران گفت: «من هرگز به آن خوبی که بعضی ازمردم فکر می‌کنند نبودم اما به آن بدی که بعضی از آن‌ها می‌گویند هم نیستم. من یک شبه به مربی بدی تبدیل نشدم، اما تصور کنید با مربی دیگری در لیورپول حرف می‌زدید، چهره متفاوتی که صرفا این مسائل را برای شما توضیح می‌داد. هیچکس گوش نمی‌کرد. آن‌ها می‌گفتند فصل پیش عالی بود و امسال خیلی عالی نبوده است، همین.»
او در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد بار دیگر با لیورپول قهرمان شود اظهار داشت: «کسب جام‌های بیشتر واقعا مهم است. آیا من می‌توانم تضمینی برای این اتفاق بدهم؟ نه. اگر بازیکنان سرنوشت‌سازم را در اختیار نداشته باشم، نمی‌توانم به این سادگی جانشینی برای آن‌ها پیدا کنم.»
 

دیدگاه‌ها