کد خبر : 1867455 | 09 بهمن 1401 ساعت 14:25 | 31.6K بازدید | 25 دیدگاه

مربی سوسیداد:

مقابله با ژن منحصر به فرد رئال غیرممکن است

ایمانول آلگواسیل، مربی رئال سوسیداد، معتقد است اگر به روز خوب رئال بخورند، شکست دادن این تیم غیرممکن است.

مقابله با ژن منحصر به فرد رئال غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، امشب سوسیداد در برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. سوسیداد عملکردی عالی در این فصل لالیگا داشته و تیم سوم جدول است. روند شکست‌ناپذیری‌های سوسیداد چهارشنبه شب در نوکمپ با شکست از بارسا در یک چهارم نهایی کوپا دل ری قطع شد، اما سوسیداد با وجود غایبان زیادی که دارد، می‌خواهد در لالیگا و برابر رئال آن شکست را فراموش کند.

1796260

ایمانول در نشست خبری این بازی گفت: «شرایط ما خیلی خوب نیست. هم مصدومان زیادی داریم و هم پس از شکست برابر بارسا و حذف از کوپا دل ری به این بازی رسیده‌ایم، اما برای فراموشی آن ناکامی، پیروزی برابر رئال مادرید بهترین راهکار خواهد بود. البته همه می‌دانیم که پیروزی برابر رئال آن هم در برنابئو چقدر دشوار است. رئال تیمی است که به شما فشار شدیدی وارد می‌کند و مدافعان این تیم این توانایی را دارند که جلو بیایند و 50 متر پشت سر خود را نیز به خوبی پوشش بدهند. رئال مهاجمانی سریع دارد که به این تیم اجازه می‌دهد با دو پاس به دروازه حریف مقابل برسند.»

1795373

مربی سوسیداد ادامه داد: «وقتی بازیکنان رئال توپ را پس می‌گیرند، به خوبی جمع می‌شوند و در چند ثانیه به دروازه حریف می‌رسند. چیزی که در رئال مادرید من را شیفته خود کرده، ژن مبارزه‌جویی و تسلیم نشدن منحصر به فرد آن‌هاست. رئال با این ژن خاص خودش می‌تواند در هر بازی پیروز شود، حتی اگر چند گل عقب باشد. نگاه کنید این تیم با همین ژن، در تاریخش چند لالیگا و لیگ قهرمانان را برده است. همین است که رئال را به تیمی متفاوت در دنیا تبدیل کرده است. اگر به روز خوب این تیم برخورد کنید، کسب پیروزی تقریبا غیرممکن است.»

دیدگاه‌ها